AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #1 Skrevet 9. mai 2020 Har en katt som alltid drar inn så mye flått i pelsen. Får flåttdråper, men det hjelper jo ikke før flåtten er fast. Børster hver gang katten kommer inn, men er kjedelig å gjøre det 20 ganger daglig. Anonymkode: c2933...a1f
mefe Skrevet 9. mai 2020 #2 Skrevet 9. mai 2020 Jeg har ikke prøvd selv men hørt at kokosolje i pelsen skal hjelpe. Google og les om det. Har samme problem som deg, at pusen kommer inn med mange flått i pelsen selv etter å ha fått Bravecto flåttdråper.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #4 Skrevet 9. mai 2020 Bruker frontline på hunden min, da setter ingen flått seg, når jeg finner flått på henne, tar jeg nye dråper. Kjempe effektivt. Anonymkode: 6d0cb...a1d
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #5 Skrevet 9. mai 2020 Frontline har fungert veldig bra på kattene våre. Anonymkode: 467af...1bd
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #6 Skrevet 9. mai 2020 2 timer siden, mefe skrev: Jeg har ikke prøvd selv men hørt at kokosolje i pelsen skal hjelpe. Google og les om det. Har samme problem som deg, at pusen kommer inn med mange flått i pelsen selv etter å ha fått Bravecto flåttdråper. Leste om det istad, tror absolutt jeg skal prøve det! 2 timer siden, Cezanne skrev: frontline - kjøpes på resept på apoteket. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Bruker frontline på hunden min, da setter ingen flått seg, når jeg finner flått på henne, tar jeg nye dråper. Kjempe effektivt. Anonymkode: 6d0cb...a1d 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Frontline har fungert veldig bra på kattene våre. Anonymkode: 467af...1bd Bruker allerede dråper mot flått, det står i HI😆 flåtten er i pelsen likevel. Anonymkode: c2933...a1f
Mrs Robinson Skrevet 9. mai 2020 #7 Skrevet 9. mai 2020 (endret) Seresto halsbånd. Pus fikk ikke en flått hele sesongen (feb-november) Fås på resept hos vet Endret 9. mai 2020 av Mrs Robinson
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå