Gå til innhold

Gutt roper når han spiller

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en 13 åring som spiller fortnite. Han snakker så høyt når han spiller. Ber han om å dempe stemmen, men det hjelper ikke. Flere som har det sånn?

Anonymkode: 501c7...ce3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, gutten vår blir litt engasjert 😅 Men er ikke sånn heletiden. Blir han sint eller hissig må han ta en pause. 

Anonymkode: e573a...9a7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig, og forferdelig slitsomt for oss andre. Bare se på alle youtuberne som legger ut video når de spiller, de prøver å overgå hverandre i roping og hysterisk latter.😣 

Anonymkode: 3c59a...a2f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Vil tro han er logget inn slik at han hører og blir hørt av de andre han spiller med/mot. Virker som om det er litt kultur for å bli engasjert og rope litt når det går bra/dårlig, spesielt når de spiller med folk fra klassen og andre venner. Ikke uvanlig dette, men hadde bedt ham enten senke volumet eller slutte å spille.

Anonymkode: 7ef65...7a6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt. De sitter jo med headset og hører ikke vår "verden". De er så inn i sin "verden". Det er høy latter og roping. Kan ikke si annet enn at de er svært engasjerte da. ;) 

Anonymkode: 9cbfb...caa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jepp sånn er det her også. Sønnen vår har fått tv på rommet så vi slipper å høre på. 😛

Anonymkode: 38663...d8a

AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt. Hele nabolaget vet når 16-åringen her i huset spiller.

Anonymkode: 57653...e0b

AnonymBruker
Skrevet

11-åringen vår driver også på sånn. Fortnite der også. Er mest bekymret for hørselen hans, da andre sitter og hyler like høyt, rett inn i headsettet hans. Og han gjør jo det samme på andre. Det er jo skadelig for hørselen.

Anonymkode: 09608...a67

• Liker 1
Gjest theTitanic
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en 13 åring som spiller fortnite. Han snakker så høyt når han spiller. Ber han om å dempe stemmen, men det hjelper ikke. Flere som har det sånn?

Hører han ikke så kan du skru av internett. Da kommer nok lærdommen ganske raskt tenker jeg. 

Skrevet

Jeg kastet den helvetes Playstation ut av vinduet og slo den istykker med slegge når barnebarnet gjorde det. 

Han skriker ikke nå lenger. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Samme med 13 åringen her. Jeg blir tidvis gal. Han sitter i loftsstue, men jeg hører likevel hvert eneste ord. Ber han om å dempe volumet på TVen. Tror det må være ganske høyt. 
I disse korona tider er det likevel på nett han treffer venner, så prøver å se litt forbi det.

Anonymkode: 5ba13...302

AnonymBruker
Skrevet

Ja! Sånn er det her i huset og. Han roper, og kompisene roper tilbake. Jeg skjønner ikke helt greia

Anonymkode: 9cea2...921

AnonymBruker
Skrevet

Var høy lyd og stygg ordbruk her også ei stund, men når vi slo av nettet hver gang det skjedde så forsto han hvor landet lå😂. Nettet kom ikke tilbake før neste dag. ANBEFALES!!! Foreldrene til kameratene begynte også å gjøre det samme, så nå er det bare fryd å høre på spilling. Lykkelige ungdommer. De trenger grenser! Foreldre må tørre å være foreldre! 

Anonymkode: 2f33e...a35

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 9.5.2020 den 19.50, AnonymBruker skrev:

jaaaa... 😂

Headsett så hører de ikke at de roper selv alltid. Blir så ivrig 😂

Anonymkode: aab35...be1

AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Kompisene blir engasjerte og hever dermed stemmen, gutten i huset må derfor også rope for å overdøve dem så de hører hva han sier. Så sitter de der, i hvert sitt hus, med hvert sitt headset og roper til hverandre. 

Anonymkode: 454f6...bcb

Skrevet

Ja mine ropte , det ble alt for mye av det så vi hysjet på dem, men de gira hverandre opp når de spilte . Nå gjør de det ikke lenger men de er nå over konfirmant alder. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, guttene fikk fortnite forbud en ukes tid etter at det ble roping men her var det også styggt språkbruk.
Det hjalp.

Jeg begynte selv å spille litt etter å ha sett ungene på 8 og 11.
Sørger for å ta en pause hvis jeg skal rope for mye av å dø, ellers spiller jeg litt med mine eldre kollegaer og da går det rolig for seg, prøver å formilde dette videre til ungan.

Anonymkode: 994c4...e63

AnonymBruker
Skrevet

Pause hvis jeg kommer til å irritere meg over spillet*

Anonymkode: 994c4...e63

AnonymBruker
Skrevet

Jepp men her er det min 33 år gamle samboer som roper i headsettet når han spiller med kompiser. Fatter ikke greia, jeg gamer selv men klarer fint å ikke brøle, rope, banne og kjefte. Vet jo at man snakker litt høyere med headset på (fordi man ikke hører seg selv så godt) men det må jo gå an å dempe seg litt..

Anonymkode: 0308d...7c6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 9.5.2020 den 19.50, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde heller reagert hvis han IKKE gjorde det. Det er bare positivt at han lever seg inn i spillet.

Anonymkode: d1935...7c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...