AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #1 Skrevet 9. mai 2020 At dere ikke fikk vist dere frem slik folk gjør idag. Anonymkode: b3c74...e8b 1
Gjest theTitanic Skrevet 9. mai 2020 #2 Skrevet 9. mai 2020 Dette er det mest tåpelige jeg har lest hele uken!
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #3 Skrevet 9. mai 2020 Akkurat nå, theTitanic skrev: Dette er det mest tåpelige jeg har lest hele uken! Dette er skråblikk og generaliseringer. Anonymkode: b3c74...e8b 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #4 Skrevet 9. mai 2020 Jeg er ekstremt takknemlig for at det ikke fantes. Herregud så mange latterlige og selvdiggende selfies som finnes der ute. Er så glad for at jeg ikke har slike bilder av meg selv liggende på internett til evig tid, for jeg hadde sikkert vært dum nok til det når jeg var ung. Har noen fine bilder fra hvert ungdomsår og det handler om gode minner og gode venner, ikke om filterbruk og gapesmil. Anonymkode: f679b...824 4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #5 Skrevet 9. mai 2020 Tvert om, så er jeg glad vi ikke hadde det på samme måte som i dag. Grøsser over hvor mye idiotisk som kunne vært på sosiale kanaler, spesielt Snap Chat. Uansett, vi hadde ganske mye sosiale kanaler i min ungdomstid også. Nettby, blink, Facebook og Messenger for å nevne noe. Blogging var også blitt hipt da jeg var tenåring 👍 Anonymkode: dc996...c24 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #6 Skrevet 9. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tvert om, så er jeg glad vi ikke hadde det på samme måte som i dag. Grøsser over hvor mye idiotisk som kunne vært på sosiale kanaler, spesielt Snap Chat. Uansett, vi hadde ganske mye sosiale kanaler i min ungdomstid også. Nettby, blink, Facebook og Messenger for å nevne noe. Blogging var også blitt hipt da jeg var tenåring 👍 Anonymkode: dc996...c24 Leste feil, trodde det var de som var født på 90-tallet 😅 Anonymkode: dc996...c24
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #7 Skrevet 9. mai 2020 12 minutter siden, AnonymBruker said: At dere ikke fikk vist dere frem slik folk gjør idag. Anonymkode: b3c74...e8b Fikk vist meg frem mer enn nok! Jeg trenger ikke 1500 likes for å være fornøyd med meg selv 😄 Anonymkode: 1cf79...a7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå