Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sikla på en stor populære friis veske lenge. Men jeg finner den ikke i kristiansand. Så var jeg i en butikk i dag og hun sa at di hadde hatt den men fikk den ikke igjen.

Pokker, er det faktisk ikke mulig å få tak i denne?? Hva med internett, går det ann å bestille den der? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjestenfesten
Skrevet

Hvis det er mulberrykopiveska du mener, har det vært en tråd her om den før, og der var det en som sa du kunne bestille mulberrykopier i skinn på ioffer og ebay, hvius jeg ikke husker feil.

Skrevet

Det står på nbags.no at de skal få den inn. (Dvs, det står at den kommer i midten av juni, den er kanskje forsinket?)

Skrevet

Tusen millioner takk. Nå har jeg satt meg på venteliste.

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig. Noen som har bilde av denne veska?

Skrevet

kva kostar den største? er det den som kostar 499? og kor stor er denne? det var kun måla på den minste som sto oppført..

Skrevet

Er den minste som selges til 499,- på nbags.no... Den er forøvrig kjempeflot!! Jeg har den selv, og aldri vært så fornøyd med en veske før. Har sett flere lignende på ebay, men ikke så fine! Også har de gjerne vært ganske dyre...

Noen som vet hva den store koster?

Den store er forresten:

Bredde: 40 cm

Høyde: 28 cm

Dybde, bunn: 20 cm

Skrevet

Jeg vet ikke akkurat hvor mye den store koster. Men jeg så den nede i byen her en dag (......desverre i feil farge......) og der kostet den under tusenlappen. Kan ikke huske det. Var det 700,- da?????? Nei, jeg husker virkelig ikke.

Men jeg har satt meg på venteliste både her og der nå. Jeg SKAL ha den store i mørkebrun.....

Gjest Jalileh
Skrevet

Glad jeg slo fra meg tanken om å kjøpe denne veska jeg. :-?

Skrevet

Både her og der? :ler:

Mulig jeg skal selge en stor i mørkebrun... Legger den ut på qxl da.

Skrevet
Glad jeg slo fra meg tanken om å kjøpe denne veska jeg.  :-?

Bra, da er vi ikke så mange om beinet! :wink:

Jeg har hatt min siden i mai, og har enda ikke sett en med lik.

Skrevet

Nei jeg har faktisk ennå ikke sett noen med den veska. Merkelig for på meg virker det som ALLE skal ha den. Nede i byen her har jeg sett den kun et sted og de kan umulig ha hatt mange, for jeg har vært ofte innom og plutselig var de vekk.

Ringte til en butikk i dag og dama skjønte med en gang hvilken veske jeg skulle ha.....tydelig ikke den første.

Lillesky, hvorfor skal du selge den?

Skrevet

Jeg er ikke helt sikker på om jeg skal selge den enda.

Har kjøpt (ikke mottatt enda). Har den lille, så jeg er usikker på om jeg trenger den store. Eller kanskje jeg selger den lille? Og beholder den store? :ler:

Skal se på den store først.

Skrevet

Kan jeg spørre hvor du har fått kjøpt den? Da vet du vel hvor mye den koster også da?

Skrevet

Danmark. Så jeg vet ikke hvor mye den koster i Norge.

Skrevet

er håndtaka såpass store at ein kan ha den over skuldera? tenker då på den vetle...

Skrevet

Jeg så den i hvit (både stor og liten) og i lysbrun (stor) på citybags byporten i går. (499,- for den lille, 699,- for den store)

Hankene er ikke store nok til at man får de over skulderen. (Det er i alle fall skikkelig på håret, og man må gå med veska inn i armhulen.. :tunge1: )

Skrevet
er håndtaka såpass store at ein kan ha den over skuldera? tenker då på den vetle...

Jeg har den lille over skuldra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...