Gå til innhold

Han er fortsatt på happn selv om vi har masse kontakt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
35 minutter siden, Sirah skrev:

Dere har møttes EN gang. Syntes ikke det er merkelig i det hele tatt at han ikke har slettet appene. Du har jo tydeligvis sjekket selv.

Jeez se på svar lengre opp, har aldri ment at man trenger å slette appene 

Anonymkode: 6ee2e...853

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke så lett å se hva slags type man dater etter så kort tid da? Men ja, jeg syns jo det er kjipt at han tydeligvis har behov for å være aktiv på den appen hele tiden. Mulig jeg er hyklersk og freak, men jeg har ikke gjort det av noen annen grunn en å se om han er der. Hvilket han ofte er. Kjenner at det er såppas dealbreaker for meg at jeg ikke gidder mere. Da vil han jo alltid være på leting etter noe bedre da, når han fortsatt har behov for dette på tross av masse kontakt på tlf gjennom dagen og prating i flere timer. 

Hater den datinga. Bare usikkerhet og dritt. 

Anonymkode: 6ee2e...853

Kanskje han ikke har gjort det av noen annen grunn enn for å se om du er der? 

Anonymkode: 7c807...136

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mulig jeg er hyklersk og freak,

Neida, jeg dømmer deg ikke, jeg synes det er smart av deg å undersøke han... Hva tror du har skjedd hvis du ikke har oppdaget det tror du? Du har mest sannsynlig blitt brukt og goostet etterpå... De som holder på slikt uten å ta hensyn eller viser tillit til deg, er nok dem du ikke bør satse på,,, de har det nok i blodet og kan lure deg senere...

Skjønner godt at det der dritt å date, hvem skal man stole på? Det hjelper lite med ord hvis de ikke kan bevise sin tillit IRL. Går man for sex, må man regne med å bli dumpet uansett, men da er man jo bedre forberedt enn når man er ute etter en kjæreste. Å bli kjærester tar tid, det betyr både ventetid og tillit, og ikke minst mye gøy sammen for å finne kjemien🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På ‎09‎.‎05‎.‎2020 den 20.07, AnonymBruker skrev:

De har bare møttes én gang. Jeg hadde heller ikke slettet appene etter ett møte. Fort gjort å gå inn og sjekke aktiviteten innpå der uten noen særlig hensikter. 

Anonymkode: d0967...abc

Jeg har møtt en mann på en date nå (møtt via Tinder), og er virkelig interessert i å møte han igjen. men jeg har ikke slettet appen nei, skjønt nå er jeg såpass interessert at jeg har skjult profilen fra stokken og lagt bort appen fram til jeg ser hvordan dette går(gjorde det i går, vi hadde første date på fredag, og avtalte da å møtes igjen, men har ikke avtalt tidspunkt). Må innrømme at jeg tidligere har fortsatt å bruke Tinder selv om jeg har vært på 1-2 dater med noen. Etter et par dater legger jeg gjerne appen bort, og etter 3-4 dater hvis interessen fortsatt er der så sletter jeg.

Og du har jo tydlig Happen fortsatt du også ettersom du kan sjekke, TS? Kanskje han har gjort det samme som deg? Sjekkket om du er aktiv der fortsatt.

Anonymkode: fd0f9...edb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...