AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #1 Del Skrevet 9. mai 2020 Mulig det er meg som er rar.. Men vi prater sammen masse hver dag, også i tlf. Vi har møttes på date en gang, og sksl møtes igjen. Da skjønner jeg ikke behovet for å sitte der inne å lete etter noe annet? Helt unormalt i mine øyne. Anonymkode: 6ee2e...853 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #2 Del Skrevet 9. mai 2020 Har du vært innpå happn de siste 72 timene står det «aktiv i dag». Men han klarer åpenbart ikke legge det helt fra seg, nei. Gi det ett par møter til og se an da 😊 Anonymkode: d0967...abc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #3 Del Skrevet 9. mai 2020 Ja det må jeg.. Ikke at det bryr meg EGENTLIG, men syns det bare er så rart og. At man ikke er fornøyd med masse kontakt, telefonprat mm med ei liksom, hvorfor ikke nøye seg med det. Sikkert jeg som legger mer i kontakten vi har enn han da. Anonymkode: 6ee2e...853 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #4 Del Skrevet 9. mai 2020 Etter bare ett møte er det veldig vanlig å fortsatt ha appene, det er i hvert fall det jeg har erfart. Gi det litt tid, så finner dere nok ut sammen når tiden er inne for å være eksklusive. Anonymkode: 17876...939 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #5 Del Skrevet 9. mai 2020 Da har han ikke funnet det han leter etter hos deg, og fortsetter å lete. Beklager Anonymkode: 845f1...470 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #6 Del Skrevet 9. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da har han ikke funnet det han leter etter hos deg, og fortsetter å lete. Beklager Anonymkode: 845f1...470 De har bare møttes én gang. Jeg hadde heller ikke slettet appene etter ett møte. Fort gjort å gå inn og sjekke aktiviteten innpå der uten noen særlig hensikter. Anonymkode: d0967...abc 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #7 Del Skrevet 9. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Da har han ikke funnet det han leter etter hos deg, og fortsetter å lete. Beklager Anonymkode: 845f1...470 Det kan nok stemme. Jeg legger fra meg tanken på han og dropper hele greia. Er jo litt dealbreaker for meg egentlig at han holder på sånn. Anonymkode: 6ee2e...853 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #8 Del Skrevet 9. mai 2020 Men du er jo på Happen du og?? Er du hykler? Ja. Anonymkode: aa35d...ab5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #9 Del Skrevet 9. mai 2020 Du får lese tråden på samlivsforumet, om han som ville at kjæresten skulle hjelpe ham med profilbilder til Tinder. ☺ I dagens dating, så tror jeg det er mer eller mindre akseptert at man skriver med flere, kanskje dater et par stykker parallelt en stund, men avtaler eksklusivitet når det kommer sex inn i bildet. Jeg hadde tatt en samtale om det, før jeg ev dumpet. Anonymkode: 4bb23...e47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #10 Del Skrevet 9. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det kan nok stemme. Jeg legger fra meg tanken på han og dropper hele greia. Er jo litt dealbreaker for meg egentlig at han holder på sånn. Anonymkode: 6ee2e...853 Jeg hadde ikke droppet han sånn med det første. Han liker deg, liker å snakke med deg osv, men på et så tidspunkt så vet en jo ikke enda. Anonymkode: 3ece0...efd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 10. mai 2020 #11 Del Skrevet 10. mai 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Mulig det er meg som er rar.. Men vi prater sammen masse hver dag, også i tlf. Vi har møttes på date en gang, og sksl møtes igjen. Da skjønner jeg ikke behovet for å sitte der inne å lete etter noe annet? Helt unormalt i mine øyne. Ja du er litt rar hvis du ikke greier å se hvilken type du dater med, han gir blaffen i å gi deg tillit! Men egentlig synes jeg det er greit å deg å stalke han🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #12 Del Skrevet 10. mai 2020 8 timer siden, Bamseklemmer skrev: Ja du er litt rar hvis du ikke greier å se hvilken type du dater med, han gir blaffen i å gi deg tillit! Men egentlig synes jeg det er greit å deg å stalke han🙄 Det er jo ikke så lett å se hva slags type man dater etter så kort tid da? Men ja, jeg syns jo det er kjipt at han tydeligvis har behov for å være aktiv på den appen hele tiden. Mulig jeg er hyklersk og freak, men jeg har ikke gjort det av noen annen grunn en å se om han er der. Hvilket han ofte er. Kjenner at det er såppas dealbreaker for meg at jeg ikke gidder mere. Da vil han jo alltid være på leting etter noe bedre da, når han fortsatt har behov for dette på tross av masse kontakt på tlf gjennom dagen og prating i flere timer. Hater den datinga. Bare usikkerhet og dritt. Anonymkode: 6ee2e...853 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #13 Del Skrevet 10. mai 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: De har bare møttes én gang. Jeg hadde heller ikke slettet appene etter ett møte. Fort gjort å gå inn og sjekke aktiviteten innpå der uten noen særlig hensikter. Anonymkode: d0967...abc Føler det er forskjell på å slette appene og å være aktiv der gjennom dagen, hver dag. Anonymkode: 6ee2e...853 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #14 Del Skrevet 10. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er jo ikke så lett å se hva slags type man dater etter så kort tid da? Men ja, jeg syns jo det er kjipt at han tydeligvis har behov for å være aktiv på den appen hele tiden. Mulig jeg er hyklersk og freak, men jeg har ikke gjort det av noen annen grunn en å se om han er der. Hvilket han ofte er. Kjenner at det er såppas dealbreaker for meg at jeg ikke gidder mere. Da vil han jo alltid være på leting etter noe bedre da, når han fortsatt har behov for dette på tross av masse kontakt på tlf gjennom dagen og prating i flere timer. Hater den datinga. Bare usikkerhet og dritt. Anonymkode: 6ee2e...853 Vet du hva, jeg forstår deg faktisk! Har hatt noen tinderdates nå hvor det ikke har vært spesiell kjemi, og da har det ikke spilt noen rolle å se de der etterpå. Men, 3 vellykkede datingerfaringer siden jeg ble singel, hvor jeg har møtt mannen flere ganger, det har vært skikkelig kjemi, fyren(e) er pågående og virker genuine, bare for å se de oppdaterer tinderbilder og bio samtidig som de sender meg tekstmelding, siden vi har gått over til tekst etter begge likte hverandre. Ikke møtt mennene samtidig, skriver de i flertall siden det skjedde med alle 3. Min reaksjon har vært å droppe de og bli skuffet og lei meg når jeg har sett at de parallellt som de ringer og avtaler møte med meg, oppdaterer «kjekkasbilder». Driter i at jeg liksom skal tenke at sånn er dating anno 2020, det er som du sier usikkerhet og dritt. Anonymkode: b4d36...8f0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #15 Del Skrevet 10. mai 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet du hva, jeg forstår deg faktisk! Har hatt noen tinderdates nå hvor det ikke har vært spesiell kjemi, og da har det ikke spilt noen rolle å se de der etterpå. Men, 3 vellykkede datingerfaringer siden jeg ble singel, hvor jeg har møtt mannen flere ganger, det har vært skikkelig kjemi, fyren(e) er pågående og virker genuine, bare for å se de oppdaterer tinderbilder og bio samtidig som de sender meg tekstmelding, siden vi har gått over til tekst etter begge likte hverandre. Ikke møtt mennene samtidig, skriver de i flertall siden det skjedde med alle 3. Min reaksjon har vært å droppe de og bli skuffet og lei meg når jeg har sett at de parallellt som de ringer og avtaler møte med meg, oppdaterer «kjekkasbilder». Driter i at jeg liksom skal tenke at sånn er dating anno 2020, det er som du sier usikkerhet og dritt. Anonymkode: b4d36...8f0 Helt enig med deg.. At det liksom har blitt normalen å date parallelt og ha kontakt med andre mens man har masse kontakt med en annen, det er unormalt i mine øyne. Jeg hadde gjort det samme som deg, høres jo helt bak mål ut av de du datet?? Skjønner ikke hvorfor det er sånn,da har det jo egentlig ingen verdi i seg selv å bli kjent med et nytt menneske, og et sånt menneskesyn passer ikke meg. Men trist at det har blitt sånn. Anonymkode: 6ee2e...853 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #16 Del Skrevet 10. mai 2020 6 minutter siden, AnonymBruker said: Helt enig med deg.. At det liksom har blitt normalen å date parallelt og ha kontakt med andre mens man har masse kontakt med en annen, det er unormalt i mine øyne. Jeg hadde gjort det samme som deg, høres jo helt bak mål ut av de du datet?? Skjønner ikke hvorfor det er sånn,da har det jo egentlig ingen verdi i seg selv å bli kjent med et nytt menneske, og et sånt menneskesyn passer ikke meg. Men trist at det har blitt sånn. Anonymkode: 6ee2e...853 Ja, er trist det har blitt sånn 😕 Når noen sier de er glad de har blitt kjent og ser frem til fortsettelsen, samtidig som bilder blir oppdatert, eller er mye aktiv som du tar opp i HI. Snakk om å drepe romantikken (og interessen). Det at de ikke forsøker å skjule det viser at det er akseptert og normalt i deres øyne. Anonymkode: b4d36...8f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #17 Del Skrevet 10. mai 2020 Det er vanlig at man fortsatt har appen, jeg hadde det selv i etter 2 mnd selv om jeg ikke var aktiv lenger. Det betyr ikke nødvendigvis at han flørter med andre. Dessuten var det kun 1 date, man vet ikke om man er rette for hverandre da. Anonymkode: 28340...aef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #18 Del Skrevet 10. mai 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, er trist det har blitt sånn 😕 Når noen sier de er glad de har blitt kjent og ser frem til fortsettelsen, samtidig som bilder blir oppdatert, eller er mye aktiv som du tar opp i HI. Snakk om å drepe romantikken (og interessen). Det at de ikke forsøker å skjule det viser at det er akseptert og normalt i deres øyne. Anonymkode: b4d36...8f0 Helt enig med deg. Er liksom ikke så begeistret lengre. Og enda mindre intr i å prøve å bli kjent med noen andre, da dette tydeligvis er normen. Anonymkode: 6ee2e...853 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #19 Del Skrevet 10. mai 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vanlig at man fortsatt har appen, jeg hadde det selv i etter 2 mnd selv om jeg ikke var aktiv lenger. Det betyr ikke nødvendigvis at han flørter med andre. Dessuten var det kun 1 date, man vet ikke om man er rette for hverandre da. Anonymkode: 28340...aef Som skrevet lengre opp; tenker ikke at man nødvendigvis skal slette appen, men når man bruker mye tid på tlf med hverandre hver eneste dag, så forstår jeg bare ikke det behovet for å lete videre etter noe annet. Det er en mentalitet jeg bare ikke forstår. Det blir som å hele tiden ha døra litt på gløtt for noe nytt og bedre. Anonymkode: 6ee2e...853 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 10. mai 2020 #20 Del Skrevet 10. mai 2020 Dere har møttes EN gang. Syntes ikke det er merkelig i det hele tatt at han ikke har slettet appene. Du har jo tydeligvis sjekket selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå