Gå til innhold

Noen som har et forslag til hva lett snekkerjobb kan koste?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

1. Jeg har et vanlig smalt, gammelt kjøkkenskap hvor plastlistene på høyre og venstre side er ødelagte og dermed holdes ikke de to smale hyllene oppe der lengre. Jeg hadde trengt å få en snekker til å lage to hyller med fester i sidene, som holdt litt tunge kjøkkenmaskiner. 

2. I tillegg så skal jeg koble fra og ta bort oppvaskmaskinen og vil ha en firkantet ramme med en solid hylle satt inn der denne sto, slik at det blir to hyller der også, på gulvet ved siden av vasken. 

Hva kan dette komme på sånn ca? Kanskje noen med snekkererfaring kan noe om dette? 

Anonymkode: ecca7...931

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De tar vel noe sånt som 900 kr timen ++ også skal de ha for oppmøte, bilkjøring og selvsagt materialer.  Tipper 5-6000 kr.

Skrevet

Tipper fra 3000kr og opp ,litt avhengig  av hvor i landet er du og.

Å koble vekk oppvaskmaskin er ikke noen stor jobb men vannrør må tettes igjen så spm hvis snekker vil gjøre det.

Gjest theTitanic
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1. Jeg har et vanlig smalt, gammelt kjøkkenskap hvor plastlistene på høyre og venstre side er ødelagte og dermed holdes ikke de to smale hyllene oppe der lengre. Jeg hadde trengt å få en snekker til å lage to hyller med fester i sidene, som holdt litt tunge kjøkkenmaskiner. 

2. I tillegg så skal jeg koble fra og ta bort oppvaskmaskinen og vil ha en firkantet ramme med en solid hylle satt inn der denne sto, slik at det blir to hyller der også, på gulvet ved siden av vasken. 

Hva kan dette komme på sånn ca? Kanskje noen med snekkererfaring kan noe om dette? 

Hvorfor kjøper du ikke bare et kjøkkenskrog i ønsket størrelse? Ikea eller byggevare har dette og de føres i 40,50,60 og 80 bredde. Dybde er vel 60 tror jeg. 

Til hyllene så kan du ta vekk de ødelagte plastlistene og skru inn en firkantet trelist og legge hyllene på dem. Eller borre hull til hylleholdere og legge hyllene oppå slik det sikkert er i de andre skapene. 

Dette er ikke dyrt og veldig lett å fikse 

AnonymBruker
Skrevet

Takker for forslag til alle. Jeg begynner å forstå hvorfor folk betaler svart, for dette blir dyrere enn jeg hadde håpet med alle tilleggene. Hvis det bare var enkelt, så hadde jeg jo ikke spurt, Titanic. Jeg snekrer ikke. Jeg er ikke handy. Kjenner ingen som snekrer heller, så derfor må jeg bruke fagfolk. Jeg får legge unna litt penger og forsøke til neste år. 

AnonymBruker
Skrevet

Husk noen tusenlapper til rørlegger også...

Anonymkode: 65160...480

AnonymBruker
Skrevet

Leste nylig i Bergens Tidende om pensjonister som kom hjem til folk og feks monterte møbler og annet småfiks. 
Sjekk om det finnes noe lignende i området der du bor, evt en Facebook-gruppe «hjelp til alt mulig» 

Anonymkode: 048af...389

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker said:

Leste nylig i Bergens Tidende om pensjonister som kom hjem til folk og feks monterte møbler og annet småfiks. 
Sjekk om det finnes noe lignende i området der du bor, evt en Facebook-gruppe «hjelp til alt mulig» 

Anonymkode: 048af...389

Hva med å vurdere å gjøre det de pensjonistene engang i fortiden gjorde? Prøve selv! Det finnes tusenvis av instruksjonsvideoer på YouTube, enorme mengder lesestoff på internett. Man bør være istand til å håndtere en sag, skrutrekker og drill. 

Skrevet

Legg en god beskrivelse av hva du ønsker ut på MittAnbud.no, da kan det hende du finner noe til en god pris. Hvis du også står for materialet, blir det billigere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...