Gå til innhold

Sliter med at jeansene mine lukter vondt i skrittet

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nedlatende og latterliggjøring. Rapportert.

Anonymkode: ceb06...81f

Unnskyld da:)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd å bruke parfymefri deodorant i skrittet? Jeg har ikke noe problem med lukt selv, men om jeg sitter i mange timer i jeans kan jeg bli svett der nede, og da bruker jeg gjerne deodorant i lysken på forhånd. Jeg bruker også alltid bomullstruser og bruker ikke jeans til daglig da jeg tenker det er bra for underlivet å få luft via en litt løsere bukse.

Anonymkode: 30443...66c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tipper du ikke vasker bort svetten skikkelig. 

Anonymkode: df77d...f4f

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Jeg vasker buksene etter kanskje tre gangers bruk. Jeg bruker truseinnlegg og jeg tar av buksene når jeg kommer hjem og går over til joggebukse. Så bruker altså jeansen kortest mulig tid før den luftes. 

Anonymkode: 488bd...659

AnonymBruker
Skrevet

Bruk bomullstruser så er problemet løst. Bomull puster.. 

Anonymkode: 39ff2...672

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter litt med lyskesvette selv. Jeg har ikke prøvd noe mot det, da jeg kun lukter hvis jeg har trent eller har gått mer enn én dag siden dusj, men kan underlivs-deo være noe? Vet flere bloggere reklamerte for en underlivs-spray også for en stund siden, så det finnes vel flere ting på markedet. 

Anonymkode: fcfae...270

Skrevet

Jeg har også lukt i skrittet etter få dager, bruker truseinnlegg for å redusere problemet.

Jeg kan kjenne min egen kjønnslukt når jeg setter meg eller beveger meg ,når jeg sitter og når jeg reiser meg.

Vasker buksene mine ofte og har normal hygiene.

Bryr meg ikke så mye om noen skulle merke noe, er da ikke unormalt.

AnonymBruker
Skrevet

Har du forsøkt å bytte merke du kjøper bukser fra? Jeg fikk bestandig en ekkel lukt av levis sine sorte skinny jeans (ikke de i lys eller mørk denim, kun de sorte), vet enda ikke hvorfor. Sorte skinny jeans fra andre merker som jeg har prøvd ut fungerer derimot supert.

Anonymkode: 9e831...b45

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

litt klam der

Knegg knegg knegg

Anonymkode: 8b15d...d07

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har du forsøkt å bytte merke du kjøper bukser fra? Jeg fikk bestandig en ekkel lukt av levis sine sorte skinny jeans (ikke de i lys eller mørk denim, kun de sorte), vet enda ikke hvorfor. Sorte skinny jeans fra andre merker som jeg har prøvd ut fungerer derimot supert.

Anonymkode: 9e831...b45

Føler også det har vært sorte bukser som gir lukt, men for min del var det Bikbok sine. 

Har kvittet meg med "billigere" bukser og gått over til Nudie og Levis. Ingen lukt, selv om jeg bruker de opp til 10 ganger uten vask. Jeg bruker sjeldent samme bukse flere dager på rad og lar de lufte mellom bruk. Det har nok noe å si på lukt. 

• Liker 1
Skrevet
49 minutter siden, visp skrev:

Det var denne:

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

her er en iallefall 😛

Anonymkode: 50172...4e5

Takk :)

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Anciol skrev:

Bruker truseinnlegg hver dag , dermed unngår jeg stygg lukt på buksene! Prøv libresse truseinnlegg;)

Truseinnlegg er noe herk. 

Var plaget med lukt, sopp og "altmulig" i den tiden jeg brukte truseinnlegg. 

Gynekologen min anbefalte å droppe truseinnleggene. Dette er 16 år siden. Har aldri hatt noen plager siden den gang. 

Anonymkode: 15317...d9b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sliter litt med lyskesvette selv. Jeg har ikke prøvd noe mot det, da jeg kun lukter hvis jeg har trent eller har gått mer enn én dag siden dusj, men kan underlivs-deo være noe? Vet flere bloggere reklamerte for en underlivs-spray også for en stund siden, så det finnes vel flere ting på markedet. 

Anonymkode: fcfae...270

Jeg vil og råde deg til å teste dette. Deo i lysken for å redusere lyske-svette. I tillegg til kun bomulls-undertøy under.

Anonymkode: dfb98...819

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Truseinnlegg er noe herk. 

Var plaget med lukt, sopp og "altmulig" i den tiden jeg brukte truseinnlegg. 

Gynekologen min anbefalte å droppe truseinnleggene. Dette er 16 år siden. Har aldri hatt noen plager siden den gang. 

Anonymkode: 15317...d9b

Vi er forskjellige. Jeg har brukt truseinnlegg i alle år og tåler det godt. 

Anonymkode: 2820f...829

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøv å legg buksene i fryseren over natten. Kulden dreper bakteriene:) 

Anonymkode: f2323...434

Nei det gjør den ikke.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Man skal faktisk egentlig ikke vaske dongeribukse i d hele tatt, foruten når d er flekker på

Anonymkode: ceb06...81f

Neivel, vasker du ikke trusene dine heller?

AnonymBruker
Skrevet

Undertøyet har ALT å si. Bruk bomull!

Anonymkode: 415e7...7c8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rart at noen får lukt i buksene sine når de vasker seg hver dag. Det har jeg aldri hatt problemer med. Aldri hatt vond lukt fra underlivet med normal hygiene. Kan til og med svette uten få noe lukt i buksene. Jeg bruker maxi bomulls truser og er normal vektig og lurer på om det kanskje det ha sammenheng med overvekt og medfødt stram kroppslukt ?

Anonymkode: c0492...ce6

• Liker 2
Skrevet

Hadde buksene mine luktet hadde jeg hevet de på 60 gr vask. det tåler de helt fint en gang i blant.  Heller en litt slakk bukse enn en bukse som lukter ekkelt! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om dette er et problem hos de som er litt fyldige? 

Deo i lysken høres lurt ut👍

Anonymkode: b5fe3...519

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...