Gå til innhold

Sliter med at jeansene mine lukter vondt i skrittet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg blir gæren! Nå har jeg kostet på meg tre nye bukser, og på to av de har det allerede begynt å lukte litt. 

Dusjer hver dag, og er ren "der nede". Jeg lukter ikke vondt, har heller ikke noen sykdommer da jeg har sjekket meg for ikke så lenge siden. 

Vanskelig å beskrive lukten egentlig, men mistenker at det kan være lyskesvette? Hvis jeg er varm eller stresser kan jeg bli litt klam der, men ikke mer enn normalt? 

Jo mer stretch det er i buksene jo verre er det å bli kvitt lukten. De med mest stretch i lukter med en gang buksa har blitt kroppsvarm. Har prøvd å bruke eddik og det fungerer med de buksene som har lite eller ingen stretch, men jeg bruker mest stretchbukser. 

Hva skal jeg gjøre her?? 😔

Anonymkode: 488bd...659

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vasker du med skyllemiddel? Om du gjør det - prøv å vaske dem uten.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Takk Gud!

Anonymkode: 4e0d9...2a6

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Sirah said:

Vasker du med skyllemiddel? Om du gjør det - prøv å vaske dem uten.

Nei, bruker ikke skyllemiddel. Skyllemiddel ødelegger jo stretchen i buksa. 

• Liker 2
Skrevet

Dropp skyllemiddel, og evt prøv med eddik. Hvor ofte vasker du dem? Bruker du syntetiske truser? Kan det hjelpe å bruke bommulstruser? 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, bruker ikke skyllemiddel. Skyllemiddel ødelegger jo stretchen i buksa. 

Nemlig og overraskende mange er ikke klar over dette. Var derfor jeg lurte :) Men da er jo ikke det årsaken til problemet i ditt tilfelle 🤔

Skrevet

Er buksene veldig trange? Kan være derfor det blir lukt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skal folk gå og sniffe deg i skrittet da? Det er vel ingen som merker at det er en svak eim der på en meters avstand? 

Anonymkode: c67ea...b59

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Skal folk gå og sniffe deg i skrittet da? Det er vel ingen som merker at det er en svak eim der på en meters avstand? 

Anonymkode: c67ea...b59

Selvfølgelig ikke.. Men jeg synes det er pinlig. Kjenner lukten når jeg setter meg ned eller har sittet med bena i kryss. Redd at andre skal kjenne lukten. 

• Liker 2
Skrevet

Føler det samme med mine bukser. Det kommer nok av at jeg lett blir klam, som igjen setter lukt. Så jeg vasker buksene mine mye hyppigere enn de fleste får jeg inntrykk av. Skifter undertøy og vasker meg hver dag så det kommer ikke av dårlig hygiene heller. Har dessverre ingen annen løsning enn å bare vaske buksene når det trengs 🤷🏼‍♀️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Prøv å legg buksene i fryseren over natten. Kulden dreper bakteriene:) 

Anonymkode: f2323...434

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Truseinnlegg

Anonymkode: c7be0...750

• Liker 7
Skrevet

Det er ikke så lenge siden det var en tråd her om hvor ofte folk vasket jeansene sine og jeg ble faktisk ganske sjokkert over hvor lenge folk gikk med buksene uten å vaske de. Hvor ofte vasker du buksene?

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, visp skrev:

Det er ikke så lenge siden det var en tråd her om hvor ofte folk vasket jeansene sine og jeg ble faktisk ganske sjokkert over hvor lenge folk gikk med buksene uten å vaske de. Hvor ofte vasker du buksene?

Enig, jeg har enda ikke kommet over den tråden! 😅

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

Enig, jeg har enda ikke kommet over den tråden! 😅

Etter den tråden så skjønner jeg plutselig hva som lukter så rart rundt omkring på busser etc.:laugh:

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, visp skrev:

Etter den tråden så skjønner jeg plutselig hva som lukter så rart rundt omkring på busser etc.:laugh:

😳🤣

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøv å legg buksene i fryseren over natten. Kulden dreper bakteriene:) 

Anonymkode: f2323...434

Nei

Anonymkode: 9e318...a18

• Liker 2
Skrevet

Hvor mange ganger har du brukt buksene? Klær som bæres tett inntil kroppen vil selvsagt lukte etter ei stund. Det skjer selv om har normal hygiene.

Forøvrig skjønner jeg ikke greia med at folk ikke skal vaske jeansene. Det er ekkelt. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, visp said:

Man skal faktisk egentlig ikke vaske dongeribukse i d hele tatt, foruten når d er flekker på

Anonymkode: ceb06...81f

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Man skal faktisk egentlig ikke vaske dongeribukse i d hele tatt, foruten når d er flekker på

Anonymkode: ceb06...81f

Ok, og der var det igjen:) Gjør hva du vil. I min verden er det der helt merkelig.

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...