Gå til innhold

Menn som kommer etter 5 sekunder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere menn som kommer vel raskt - sånn før det har gått et halvt minutt, syns dere at sex er så givende som det kunne ha vært? Jeg tenker at sex handler om å ha det gøy, eksperimentere med flere stillinger, dra samleiet ut i lange drag og føle seg kåt og oppspilt over lengre tid. Men om man kommer etter 10 sekunder, så er jo egentlig alt man får bare orgasmen. Er dere selv fornøyd med egen opplevelse av sex, og er det slik at det som egentlig teller er orgasmen? Nå tenker jeg ikke på om dere er fornøyd/ikke fornøyd med deres prestasjoner sett i forhold til jenta, men av deres egen opplevelse av sex og om dere av og til tenker at det kunne ha vært så mye mer. Jeg har aldri hørt at menn har sagt noe om akkurat det, og det får meg til å tenke at så lenge de får "tømt" seg så er de såre fornøyd. Er det noen menn som tør svare på dette?

Anonymkode: 90df8...3f9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke problemer med ukontrollerbar tidlig sædavgang men jeg synes selv orgasmen gir mest nytelse når den kommer innen de første ca fem minuttene. 

Når jeg passerer en viss tid, oppleves det som at jeg kan holde det gående så lenge jeg måtte ønske, men når jeg stimulerer for orgasmen er den ikke like deilig. Noen ganger har jeg også opplevd å miste ereksjon. Tror det lengste jeg har holdt på med penetrasjon var ca 1.5 time. Da ble jeg sår på penis og mistet ereksjon. Skulle gjerne funnet ut av hvordan man kan holde på lengre med like deilige orgasmer som avslutning. 

Anonymkode: f9677...f86

• Liker 2
Skrevet

TVar plaget med dette tidligere. Det var jo ikke særlig tilfredsstillende. Utløsning er ikke nødvendig det samme som orgasme. 

Det var ikke noen ønske situasjon. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke fornøyd med opplevelsen når jeg har fått utløsning i løpet av sekunder. Jeg vil jo at hun også skal ha en fin opplevelse, og jo mer fornøyd hun er etterpå, jo mer fornøyd er jeg. Når man kommer etter noen sekunder er det selvsagt skuffende for begge.

Anonymkode: cbc6c...c0c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel like kjipt som damer som bruker for lang tid på å komme. Men det er ikke alt man har kontroll på

Anonymkode: 8fdd1...354

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel like kjipt som damer som bruker for lang tid på å komme. Men det er ikke alt man har kontroll på

Anonymkode: 8fdd1...354

Eller kvinnfolk som aldri får orgasme. Hva er poenget med å ha sex da?

Anonymkode: 2b7fb...13f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har skjedd meg kun en gang heldigvis, men da var det jo bare å få den stiv igjen å fortsette. Hvem sier at man må gi seg når man har fått en utløsning. Sex er mye mer enn å komme. 

Anonymkode: fca07...a41

• Liker 5
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere menn som kommer vel raskt - sånn før det har gått et halvt minutt, syns dere at sex er så givende som det kunne ha vært? Jeg tenker at sex handler om å ha det gøy, eksperimentere med flere stillinger, dra samleiet ut i lange drag og føle seg kåt og oppspilt over lengre tid. Men om man kommer etter 10 sekunder, så er jo egentlig alt man får bare orgasmen. Er dere selv fornøyd med egen opplevelse av sex, og er det slik at det som egentlig teller er orgasmen? Nå tenker jeg ikke på om dere er fornøyd/ikke fornøyd med deres prestasjoner sett i forhold til jenta, men av deres egen opplevelse av sex og om dere av og til tenker at det kunne ha vært så mye mer. Jeg har aldri hørt at menn har sagt noe om akkurat det, og det får meg til å tenke at så lenge de får "tømt" seg så er de såre fornøyd. Er det noen menn som tør svare på dette?

Hvis menn ronker veldig fort for å få utløsning i skjul, kommer han også fort under sex! ..da er han trenet på å komme fort. Trener han på utholdning med å utsette utløsningen blir han også mere utholdende, så enkelt er det forklart🙄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan holde det gående så lenge jeg nesten orker. Men jeg liker helst ikke å holde på med slikking nede, og liker heller ikke å bli sugd nede. (ja, for det går faktisk begge veier). Liker litt oppvarming 2-3 minutter kanskje, mer hvis det føles greit for begge, også orgasme når det føles riktig. 5-10 min er helt innenfor. Noen ganger kan det kanskje ønskes mer, noen ganger mindre. Stort sett ønsker jeg mer tid, da jeg nyter det.

Anonymkode: d41be...555

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For å være ærlig hadde jeg i valget mellom en impotent mann og en mann som kommer på under minuttet, uten vilje til å jobbe med problemet,  ville jeg velge impotent mann. Begge deler er ikke seksuelt brukbart, men en impotent mann ville i det minste visst at det var et problem. Jeg hadde ikke klart å leve med en mann som selv var fornøyd med 1-2-3 ferdig, fordi han fikk sitt. 

En venninne har levd med slik mann i 20 år, og han har aldri vært villig til å jobbe med problemet. Overhodet se det som et problem, siden han er fornøyd. Jeg er imot utroskap, men har faktisk forståelse for at hun til slutt fant seg en elsker. Burde gått istedenfor selvfølgelig, men de har barn, og det ble nødløsningen. 

Om han var villig til å jobbe med problemet hadde jeg gitt det noe tid og anledning. 

Anonymkode: 439ed...057

• Liker 6
Skrevet

Jeg er ikke spesielt interessert i at det skal vare kjempelenge. Jeg ser av og til at noen skriver om sexøkter som varer bortimot en time eller mer. Det høres ut som skryt, eller som noe jeg ikke ønsker meg.

Forskere utstyrte nylig 500 heterofile par med stoppeklokke og lot dem ta tiden på alle samleier de hadde. Med få unntak tok det mellom to og fem minutter fra penetrering til mannens utløsning.

Dette er altså det vanlige. Så dersom mannen dere har sex med holder på henimot et kvarter før det går for ham, er samleiet langvarig. Bare glem å protestere, dette er fakta.

Så er det jo slik at sex er mer enn det vaginale samleiet. Forspill, oralsex etc. bidrar til å gjøre den seskuelle leken mer langvarig enn noen få minutter. Men la oss tenke at det er opplagt for alle. Her snakker vi om selve knullingen.

Jeg liker å bli tatt hardt og fort, dvs. raske, dype, kraftige støt. Sånne lange, myke, kosebevegelser holder ikke. Da sier det seg selv at det ikke kan vare en time. Ingen mann klarer å holde orgasmen tilbake over tid ved råknulling. Og det er helt fint.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri kommet så fort som 5-10 sekunder, men det har alltid vært en liten kamp å holde litt lenger. Kom sikkert ofte på under ett minutt som ungdom.

Det er effektivt å trene seg opp. Jeg vet ikke hvor lenge selve samleie varer nå. Jeg tok tiden en gang og det var 8 minutter, men når man tar tiden vil man gjerne strekke seg lenger enn vanlig. Normalt det nok adskillig kortere, men jeg holder til hun kommer. Det går rimelig fort siden vi har langt forspill og masserer klitten under samleie. Jeg føler ikke at det er et problem der vi er i dag, men jeg måtte trene systematisk for å komme dit 

Ref undersøkelsen noen nevner er det en lettelse å se at de fleste ikke er bedre enn meg. 2 til 5 minutter er det normale. Jeg mistenker at noen feilvurderer hvor lenge de holder på. Hvordan kan ellers forskningen si 5 minutter når "alle" later som 15 min er normalen?

For meg blir det litt monotont og mindre lidenskapelig etter en stund og det virker som om hun føler det samme. 

Så for å svare på spørsmålet: det er utilfredsstillende for meg som mann å komme på under et minutt. Jeg vil også ha tid til å nyte det.

Samtidig er jeg ikke tilhenger av "jo lenger jo bedre". Jeg blir ikke imponert over at folk knuller to timer. 

Anonymkode: e2c34...1bf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Å komme etter 5-10 sekunder tror jeg aldri har skjedd meg. Jeg har kommet typ innen 5 minutter når jeg har gått over lengre tid uten sex. Når jeg får ofte sex er det normalt for meg at utholdenheten økes til 10-15 min. 

Men for min del er ikke en orgasme "the grand finale" og synonymt med at sex'en er over. Det går jo an å fortsette selv om er litt "uheldig" og får orgasme tidlig! Jeg kan konsentrere meg om dama i noen minutter, og plutselig så er lillemann oppe å står igjen. Og tro meg, ny sex kort tid etter en orgasme gjør jo at denne sex'en kan vare lenge, fordi du har ikke den samme trangen til å komme. Og har man da sex flere ganger på samme dag, så varer jo sex'en lengre og lengre utifra antall ganger. 

Jeg er enig i at "jo lengre jo bedre" ikke stemmer. Jeg har selv jokket i 2,5 timer, og synes ikke noe om det egentlig. Ikke når det blir SÅ langtrukket, og man har sex bare for å ha det liksom. Ofte uteblir også orgasmen og han faller sammen fordi du selv føler det er ukonfortabelt på slutten. 

Da er faktisk sex som varer i 5 min å foretrekke kontra 2,5 timer. 

Anonymkode: 436db...1b0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig rart å være så unormal. Om vi skal ta en kjapp en så bruker vi 20 min fra første kyss til begge har fått orgasme. En vanlig runde tar ca 30 minutter, og en lang en tar opp mot en time eller en sjelden gang enda lenger. Vi har alltid trodd at dette var normalt og at når folk snakker om en kjapp en på 5 minutter, så er det uten orgasme. Jeg skjønner at det blir annerledes å måle fra penetrering til utløsning, men er det snakk om første penetrering eller siste penetrering? Jeg skjønner ikke vitsen med det heller. Vi kjører jo aldri en runde i samme stilling med mindre en av oss er skadet. Jeg kan gå med på at etter han har vært over meg, under meg, bak meg, i munnen min og jeg har kommet, så kan det gå to minutter fra han penetrerer meg siste gang til han kommer. Men det kan da ikke være sånn de måler? Jeg har altså lurt på det samme. Hvordan fungerer sex på fem minutter, og liker begge parter det? Og hvor lenge føler man seg ferdig da?

Anonymkode: e8c35...cde

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

. Jeg kan gå med på at etter han har vært over meg, under meg, bak meg, i munnen min og jeg har kommet, så kan det gå to minutter fra han penetrerer meg siste gang til han kommer. Men det kan da ikke være sånn de måler? 

Jo, det er akkurat sånn man måler. Det handler om penetrering og intet annet når man snakker om å komme for fort 

Jeg tror mye forvirring kommer av at folk oppfatter "hvor lenge har dere sex" ulikt. De fleste har sikkert sex i 20-30 minutter, men selve samleie varer kortere, skal man tro forskningen. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det er akkurat sånn man måler. Det handler om penetrering og intet annet når man snakker om å komme for fort 

Jeg tror mye forvirring kommer av at folk oppfatter "hvor lenge har dere sex" ulikt. De fleste har sikkert sex i 20-30 minutter, men selve samleie varer kortere, skal man tro forskningen. 

Så de 15 minuttene med penetrering tidligere teller ikke hvis man trekker seg ut før siste avsluttende runde?

Skrevet

Dersom man knuller, trekker seg ut og skifter stilling (= hvile), knuller mer, trekker seg ut og skifter stilling (= ny hvile), går ned og gir jenta munnsex (= enda mer hvile), trenger inn, knuller mer osv osv. vil jo tiden gå, og den totale sexen vil vare mye lenger enn noen minutter. Dette med 2-5 minutter må nødvendigvis handle om de tilfellene der man (etter forspill) trenger inn og fullfører uten noen avbrytelser. Det kan vel også leses mellom linjene at disse 500 heterofile parene gjerne har "hverdagssex" på den måten. 

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så de 15 minuttene med penetrering tidligere teller ikke hvis man trekker seg ut før siste avsluttende runde?

Jo de teller for deg så klart🙂. Det spørs hva man diskuterer. 

Hvis man diskuterer hvor lenge det er vanlig å holde ut før man kommer blir det mest riktig å se på hvor lenge man kan holde på i strekk.

Skrevet

Alle gutter er vel slik. Dette bedrer seg med årene. Nå i voksen alder så har jeg lært meg å holde igjen. Så nå kan jeg drive på en time hvis jeg vil. Hvis dama er delaktig og tar ansvar for sin orgasme kan dette være over på noen minutter noe jeg håper det er. 

AnonymBruker
Skrevet
På 10.5.2020 den 2.28, Bamseklemmer skrev:

Hvis menn ronker veldig fort for å få utløsning i skjul, kommer han også fort under sex! ..da er han trenet på å komme fort. Trener han på utholdning med å utsette utløsningen blir han også mere utholdende, så enkelt er det forklart🙄

Det fungerer desverre ikke for alle.

Anonymkode: 668da...81a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...