Gå til innhold

Bruker dere kvinner sex som straff / belønnings metode?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere kvinner vet nok bare delvis hvor mye makt dere bokstavelig talt sitter på.

Bruker dere sex/ ikke sex bevisst som belønning/ straff metode?

Anonymkode: 7b653...972

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I alle dager. Nei, så klart ikke. Hva skulle det være godt for. 

Anonymkode: 89040...2d8

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Ikke helt bevisst, men jeg vil selvfølgelig ikke ha sex med mannen hvis jeg er sint på han! Da vil jeg ikke vær borti han overhodet.

Anonymkode: 98a79...cb9

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Når jeg skal straffe ham, blir han voldtatt.

Anonymkode: 31f9f...0d8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke.

Anonymkode: 27750...99a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg gjorde det i liten grad som dum tenåring. 

Aldri gjort det som voksen. Er begge kåte, så har vi sex. 

Anonymkode: 6f234...fcc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eh, nei. Har sex når jeg har lyst, har ikke når jeg ikke har lyst. Tilfeldigvis sammenfaller det naturlig nok sånn at om vi nettopp har hatt en stygg krangel har jeg ikke lyst på sex, men det har jo absolutt ikke noe med å bruke det som straff å gjøre.

Anonymkode: 9769b...86d

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke helt bevisst, men jeg vil selvfølgelig ikke ha sex med mannen hvis jeg er sint på han! Da vil jeg ikke vær borti han overhodet.

Anonymkode: 98a79...cb9

Ja, men da handler det om mangel på lyst og ikke at man liksom skal straffe partneren. Både kvinner og menn kan ha dårlige dager og dårlig humør. Er humøret og forholdet bra, kommer lysten av seg selv.

Forresten er det vel heller enkelte(ja, jeg skriver "enkelte" og ikke "alle") menn som synes "straffepuling" (dvs. voldtekt) og lignende er en kjempegod idé, noe kriminalstatistikkene også viser.

Anonymkode: f4328...f6c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det forekommer uhyre sjelden at en kvinne har lyst på sex men lar være for å straffe mannen.

Men å bli behandlet som gratis kokk/vaskehjelp/barnevakt er ikke akkurat fremmende for lysten.

Anonymkode: bf91d...7a1

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Og TS, den "makten" du mener kvinner har, handler jo ikke om at kvinner kan tvinge seg på andre - det handler bare om at kvinner har rett til å si nei til sex. Såpass får du tåle.

Menn kan heller ikke tvinge seg på andre, og de har også rett til å si nei.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men hvis jeg ikke har det godt på grunn av ting han har gjort så er sex det siste jeg tenker på.

Jeg var sammen med en mann en gang som ga blaffen i at han såret meg, han kunne nok godt ha oppfattet det som straff når jeg ikke ville ligge med han da, poenget er at hvis han hadde brydd seg mer i utgangspunktet hadde ikke situasjonen oppstått. Og konsekvensen var jo på en syk måte at han tok mer hensyn til meg når jeg ikke ville ligge med han for da gikk det plutselig utover han.

Anonymkode: 2417c...0fa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri brukt sex som straff eller belønning. Hvis man har problemer i forholdet må det tas opp på andre måter enn å blande sex inn i det etter min mening. Hvis det er problemer med sexen må man snakke om det.

Anonymkode: 80678...2a8

AnonymBruker
Skrevet

Nei, herregud. Skal jeg straffe mannen med null sex, så straffer jeg jo meg selv også 😂

Anonymkode: 5d389...abb

AnonymBruker
Skrevet

Tja.. På en måte litt, kanskje? Jeg ber noen ganger om unnskyldning med sex, hvis jeg har hatt noen dager med dårlig humør, altså vært litt lett antennelig. 

Anonymkode: 2cc51...678

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri brukt sex som belønning, nei, men jeg har nektet sex når jeg har vært forbannet på kjæresten, ja. Det er jo bare naturlig. Er man skikkelig forbannet eller sint og sur på noen, så har man vel ikke akkurat så lyst å være så intim med vedkommende.

Anonymkode: 8c5c8...825

• Liker 2
Skrevet

Hvis du ikke vil gjøre det, ikke gjør det. Vi snakker ikke om candy, Hvordan er sex en straff/belønnings metode? Mener du at sex kommer inn som atferdskorrigerer?

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og TS, den "makten" du mener kvinner har, handler jo ikke om at kvinner kan tvinge seg på andre - det handler bare om at kvinner har rett til å si nei til sex. Såpass får du tåle.

Menn kan heller ikke tvinge seg på andre, og de har også rett til å si nei.

Nei ikke tvinge seg på, men nekte adgang i laaaaaang tid. Det er dere som bestemmer om vi menn får noe eller ikke. 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei ikke tvinge seg på, men nekte adgang i laaaaaang tid. Det er dere som bestemmer om vi menn får noe eller ikke. 

I mitt forhold er det opp til begge om vi skal ha sex eller ikke🤷‍♀️ 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener du at vi skal ha sex selv om vi ikke har lyst? Er det noe dere har rett til?

Anonymkode: bf91d...7a1

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør ikke det personlig, men jeg vet mange gjør.

Anonymkode: 13bad...5c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...