Gå til innhold

Kjæresten vasker kroppen med shampo istedenfor dusjsåpe.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
On 5/9/2020 at 7:24 PM, Apocalypte said:

Så hvis du skyller en gryte du har brukt til matlaging er det det samme som å ha vasket den?  Vasker du klær i vaskemaskin hvis du ikke har i vaskepulver?   Såpe fjerner bla. kapsidet rundt virus som f.eks coronavirus og gjør de ineffektivt.  Bakterier setter seg i døde hudceller, fett og smuss på kroppen, skyller du deg bare løses ikke alt smuss og fett opp.  Man har dermed mye bakterier igjen på f.eks føtter om de bare skylles og ikke vaskes.  En kropp som bare skylles tipper jeg  har mange milliarder flere skadelige bakterier og sopp på seg en en vasket kropp! Og den vil dermed også lukte vondt. 

Kroppens normalflora er ikke skadelig, og trenger ikke vaskes bort med såpe i tide og utide. Til kroppsvask kommer man normalt sett mer enn langt nok med vann og klut - det er met effektivt for å fjerne døde hudceller enn det såpe er. 

Anonymkode: df97e...616

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
23 hours ago, AnonymBruker said:

Klør ikke sopp hos menn sånn som hos kvinner? 

Ts

Anonymkode: 6bda8...455

Trenger ikke klø hos kvinner med sopp, ei heller menn.

Anonymkode: 6ed29...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er lite forskjell på shampo og dusjsåpe så det er ikke der problemet ligger. 

Anonymkode: 3077c...125

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er lite forskjell på shampo og dusjsåpe så det er ikke der problemet ligger. 

Anonymkode: 3077c...125

Dette. Hvis han lukter sur pikk så er det fordi han ikke vasker penis ordentlig. Har ikke med shampoen å gjøre.

Anonymkode: b031f...1f4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kroppens normalflora er ikke skadelig, og trenger ikke vaskes bort med såpe i tide og utide. Til kroppsvask kommer man normalt sett mer enn langt nok med vann og klut - det er met effektivt for å fjerne døde hudceller enn det såpe er. 

Anonymkode: df97e...616

Vel vi har brukt såpe i Norge og resten av verden i over 200 år, er ikke akkurat noe nymotens vi har funnet på.  Tenker å fortsette med det, liker ikke å lukte vondt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Såper inn håret med shampo og bruker restene fra håret på resten av kroppen.

Anonymkode: b0b88...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

De alternative såpene er ikke bra nok, etter min mening. Rotet litt med en fyr som bare brukte slik sjampo og såpe, den luktet vondt og han luktet ikke rent etter dusj. Jeg lånte dem, og de var bare dritt, skummet ikke, luktet ufriskt og jeg luktet ikke rent etterpå. 

Når man ikke får vasket bort svette ordentlig vil det akkumulere seg svettelukt og fett og til slutt hjelper ikke vanlig såpe heller, man må skrubbe med zalo under armene. True story. 

Anonymkode: cbc95...490

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.5.2020 den 15.57, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min som er en voksen mann vasker kroppen med shampo, og jeg mener det da ikke blir rent nok. Kjenner ofte det fremdeles lukter svette og sur pikk. 

Han mener shampo er godt nok og at det er helt unødvendig å bruke penger på intimvask eller dusjsåpe. Jeg kjenner at det fremdeles lukter litt svette og sur pikk, men det har jeg ikke fått meg til å si enda.. 

Noen synspkt? 

Har ikke noe med saken å gjøre. Sjampo er også såpe og skal vaske like rent. Tenker problemet her er at han ikke vasker seg nøye nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Såper inn håret med shampo og bruker restene fra håret på resten av kroppen.

Anonymkode: b0b88...f3b

Det er sånn han vasker seg

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sånn han vasker seg

Ts

🤢

Anonymkode: 0d927...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...