Gå til innhold

Kjæresten vasker kroppen med shampo istedenfor dusjsåpe.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kjæresten min som er en voksen mann vasker kroppen med shampo, og jeg mener det da ikke blir rent nok. Kjenner ofte det fremdeles lukter svette og sur pikk. 

Han mener shampo er godt nok og at det er helt unødvendig å bruke penger på intimvask eller dusjsåpe. Jeg kjenner at det fremdeles lukter litt svette og sur pikk, men det har jeg ikke fått meg til å si enda.. 

Noen synspkt? 

Anonymkode: 6bda8...455

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såper er vel såpe....  det at han lukter kan vel like gjerne være klær og generell kroppslukt? 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, kisskissbangbang skrev:

Tenker at det ikke er såpe vs. shampo det kommer an på her, men på hvor nøye han er når han vasker seg. 

Helt enig. Ikke spesielt forskjell på Shampo og dusj/intim såpe. 

Anonymkode: 7e7ff...da3

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det eksen min mon tro? Han vaska understellet med head and shoulders og de siste månedene stinka det så jævlig der nede, selv rett etter dusjen. Men han var blitt feit i tillegg så kanskje det var derfor det stinka. 

Her i hus vaska mannen seg med alt fra shampo til body lotion😂 så jeg pleier å kjøpe det jeg mener han skal bruke, og så har jeg få flasker i dusjen så han ikke blir forvirra og bruker mine dyre Rituals produkter. 

Anonymkode: cae72...983

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bruker også bare sjampo. Lukter hverken svette eller sur pikk når jeg er nydusjet. Kanskje han burde gjøre jobben litt nøyere?

Anonymkode: 51b60...971

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Han brukte intimsåpe en lang periode helt til han fant ut at han skulle spare penger og bruke shampo, og etter det merker jeg faktisk at han ikke lukter helt rent. 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det eksen min mon tro? Han vaska understellet med head and shoulders og de siste månedene stinka det så jævlig der nede, selv rett etter dusjen. Men han var blitt feit i tillegg så kanskje det var derfor det stinka. 

Her i hus vaska mannen seg med alt fra shampo til body lotion😂 så jeg pleier å kjøpe det jeg mener han skal bruke, og så har jeg få flasker i dusjen så han ikke blir forvirra og bruker mine dyre Rituals produkter. 

Anonymkode: cae72...983

😀 Han har faktisk begynt å vaske håret med head n shoulders og så har han kjøpt en sånn økologisk shampo bar som lukter høy og fjøs. Han har blitt ekstremt opptatt av miljøet og skal ikke bruke noe kjemisk eller nesten noe som er i plastflasker... 

Ts

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

intimsåpe er ikke bra, med mindre man har sopp eller en slags infeksjon blir man ren nedentil med vann. Og shampoo ER såpe, så svettelukt forsvinner da like godt med det som med vanlig kroppssåpe. 

Så her er nok problemet at han enten ikke vasker seg særlig nøye eller at han/dere har sopp eller en kjønnsykdom.

Anonymkode: 2fc6a...a5b

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er dame og gjør også dette. Lukter godt av meg 😊 Må være mer hvor nøye han vasker seg. 

Shampo er jo såpe, den er bare litt mildere. Du kan vaske håret med såpe også.

Anonymkode: fbe88...4d4

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

intimsåpe er ikke bra, med mindre man har sopp eller en slags infeksjon blir man ren nedentil med vann. Og shampoo ER såpe, så svettelukt forsvinner da like godt med det som med vanlig kroppssåpe. 

Så her er nok problemet at han enten ikke vasker seg særlig nøye eller at han/dere har sopp eller en kjønnsykdom.

Intimsåpe har jo riktig pH verdi for underlivet og det har ikke shampo. Ingen kjønnssykdommer eller sopp hos oss, det har jeg hatt engang så det hadde jeg merket hvis vi hadde. 

Ts

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hildur70
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner noen som er ekstremt opptatt av miljøet. De dusjer regelmessig, men bruker ikke såpe eller sjampo. De lukter alltid vondt. Og jeg har hverken sopp eller kjønnssykdommer, men hvis jeg bare spyler med vann så lukter jeg fortere vondt igjen enn om jeg bruker såpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Snuser du han i skrittet etter hver dusj?

Anonymkode: 4ffa7...1fe

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gjør shampo hår og hodebunn rent så gjør det ihvertfall kropp rent. 

Anonymkode: 87d86...d83

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er ikke sjampo dyrere enn dusjsåpe da..?

Anonymkode: 79dcc...d9b

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Må bli dyrt da. Shampo koster stort sett mye mer enn dusjdåpe 

Anonymkode: 62da6...565

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hildur70
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Må bli dyrt da. Shampo koster stort sett mye mer enn dusjdåpe 

Anonymkode: 62da6...565

Butikksjampo er ofte veldig billig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

nesten alle sjampoer, såper etc har samme såpestoff, så det er rart han lukter vondt. Sls er virkestoffet, om det er zalo, sjampo eller underlivssåpe. Unntaket er kvalitets-og spesialsåper.

Anonymkode: 90ea5...c65

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
43 minutter siden, AnonymBruker said:

Intimsåpe har jo riktig pH verdi for underlivet og det har ikke shampo. Ingen kjønnssykdommer eller sopp hos oss, det har jeg hatt engang så det hadde jeg merket hvis vi hadde. 

Ts

Har du sjekket pH for shampoen din? 

Anonymkode: 6ed29...f25

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...