AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #1 Skrevet 9. mai 2020 Hei folkens 😊 jeg hadde innsett i går, men allerede i dag føler jeg at det skjer ting i magen, stikininger nederst i magen. Mener å ha følt det sist gang jeg ble gravid også. Men kan man føle noe så tidlig ? Er det kanskje at egget Driver å fester seg jeg føler ? Anonymkode: 62be1...4c5
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #2 Skrevet 9. mai 2020 Jeg kjente at eggene festet seg, to ganske kraftige klyp (tvillinger) litt etter hverandre. Men eggene var en del delt da de ble satt inn (blastocyster), og jeg tror jeg kjente det dagen etterpå. Anonymkode: 0457a...895
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #3 Skrevet 9. mai 2020 Fikk høre at det på ingen måte var mulig å kjenne egget feste seg. Dette av lege på fertilitetsklinikken, regner med han vet hva han snakket om. Finner heller ingen pålitelige kilder som kan underbygge at det er mulig. Så det er nok ikke det du kjenner. Men håper det fester seg, lykke til 😊❤️ Sitter selv her med gutten min på 8 uker på brystet, unnfanget ved ivf😍 Anonymkode: af531...d97 1
bondekone Skrevet 10. mai 2020 #4 Skrevet 10. mai 2020 Jeg har hatt innsett 4 ganger, og alle gangene har jeg hatt et ganske markant stikk dagen etterpå. 3 av 4 av disse ble jeg gravid, en gang ikke, men hadde altså helt samme den gangen jeg ikke ble det og😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå