AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #1 Skrevet 9. mai 2020 Jeg har en i min fortid som jeg ikke har klart å glemme helt, til tross for at jeg er lykkelig gift og har barn. Forholdet var kort, og endte før det egentlig ble noe ordentlig forhold. Likevel har jeg gjennom årenes løp stadig kommet tilbake til det og lurt på hvorfor det egentlig ikke ble noe mer, hvordan han har det i dag, og sånt noe. I vinter hadde jeg en periode da jeg ble ganske opptatt av dette og tenkte mer på det enn jeg ønsket, og derfor bestemte jeg meg for å prøve å huske detaljene om hvordan det tok slutt sånn at jeg skulle klare å legge det fra meg. Det er noen år siden, og etterhvert kom jeg på mye som gjorde at jeg ble sikker på at han egentlig var en player som det var bra jeg kuttet ut. Det jeg føler nå er en slags skuffelse og sorg over at jeg i så lang tid har tenkt så fint om ham mens han faktisk behandlet meg ganske dårlig og respektløst. Hvordan skal jeg få lagt dette ordentlig bak meg en gang for alle så jeg blir ferdig med det? Beklager at det ble ble rotete skrevet og forklart, men dette har plaget meg mye. Anonymkode: 8f0ae...a10
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #2 Skrevet 9. mai 2020 Vet du hvor han er hen i livet i 2020? Du sier du er lykkelig gift, for alt du vet sitter denne fyren på Oslo sentralbanestasjon og koker opp heroin i en skje. Prøv og tenk det, folk som er idioter får smake sin egen medisin før eller senere. Anonymkode: 6e117...b6b 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #3 Skrevet 9. mai 2020 Takk for svar! Jeg vet hvordan det går med ham sånn stort sett, for han er kjent i media med mye penger og greier, så jeg fant bloggen til kona hans der hun viser det vellykkede livet deres med tre barn. Så det ble jo folk av han også, og det gjorde det nesten vanskeligere å komme over når han fremstår som drømmemannen. Anonymkode: 8f0ae...a10
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #4 Skrevet 9. mai 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Jeg vet hvordan det går med ham sånn stort sett, for han er kjent i media med mye penger og greier, så jeg fant bloggen til kona hans der hun viser det vellykkede livet deres med tre barn. Så det ble jo folk av han også, og det gjorde det nesten vanskeligere å komme over når han fremstår som drømmemannen. Anonymkode: 8f0ae...a10 Du har vel også mann og barn. Er du drømmedama? Anonymkode: 7b3b8...79f
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #5 Skrevet 10. mai 2020 Er ikke så lett å vite hva du kan gjøre for å legge det bak deg. Alle har ulike måter å bearbeide og legge ting bak seg. La minner være minner og fokuser på det positive som du har nå. Anonymkode: 64c6e...879 2
Kvalitet Skrevet 10. mai 2020 #7 Skrevet 10. mai 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Jeg vet hvordan det går med ham sånn stort sett, for han er kjent i media med mye penger og greier, så jeg fant bloggen til kona hans der hun viser det vellykkede livet deres med tre barn. Så det ble jo folk av han også, og det gjorde det nesten vanskeligere å komme over når han fremstår som drømmemannen. Anonymkode: 8f0ae...a10 Grunnen til at du ikke klarer å legge dette helt bak deg vil jeg tro skyldes at han er i media og du stadig blir påminner hans «luksuriøse/vellykkede» liv. Vi har vell forøvrig alle en potensiell ex kjæreste som har behandlet oss dårligere enn vi skulle ønske. Typen her har vell bare blitt voksen og truffet drømmedama.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #8 Skrevet 10. mai 2020 Tviler på at du ikke betød noe. Alle husker tilbake på sine tidligere romanser, uansett hvordan det endte. Selv om dere aldri utveksler et ord til hverandre igjen, så er du i minnebanken hans resten av livet. Men han er også gift med barn, og bruker nok mesteparten av tiden på dem, som jo er det rette. Er du ensom i ekteskapet nå, siden du tenker på dette? Anonymkode: 1af07...54a 1
Antiviruset Skrevet 10. mai 2020 #9 Skrevet 10. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tviler på at du ikke betød noe. Alle husker tilbake på sine tidligere romanser, uansett hvordan det endte. Selv om dere aldri utveksler et ord til hverandre igjen, så er du i minnebanken hans resten av livet. Men han er også gift med barn, og bruker nok mesteparten av tiden på dem, som jo er det rette. Er du ensom i ekteskapet nå, siden du tenker på dette? Anonymkode: 1af07...54a Det å tenke på andre når man er i et annet forhold viser at hun ikke er ferdig med han andre. Og det må TS få inn i hodet sitt at ingen andre en henne kan gjøre noe med akkurat dette. Rote rundt på sosiale plattformer for å se på gamle flammer? Da ber man om bråk følelsesmessig. Kutt han fra alle sosiale media, ikke følg med og konsentrer deg om det du har TS! Da forsvinner dette sakte men sikkert. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #10 Skrevet 10. mai 2020 Takk for gode råd. Dette har vært vanskelig, så jeg vil virkelig bare legge det fra meg en gang for alle nå. Anonymkode: 8f0ae...a10
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #11 Skrevet 11. mai 2020 Jeg hadde en sånn "the one that got away" som ikke behandla meg så bra i ungdommen. Etter at hun dumpa meg ut av det blå etter noen mnd begynte hun å ligge med flere av vennene mine lol (vi bor på et lite sted, men likevel). Men så skjedde det noe inni meg. Jeg bare tilga henne- og tilga meg selv for å ha vært så opphengt i henne. Tror problemet var at hun var blant de første jeg var med og litt "mystisk". Men så møtte hun etter noen år den perfekte partner for henne og hadde plutselig rekkehus, unger, utdanning og nye venner. Det var nesten vakkert å se henne blomstre sånn og være så lykkelig. Og så klarte jeg å slippe henne og konsentrere meg om min egen lykke med folk som evna å møte meg på måter hun aldri klarte.... Anonymkode: 7b3b8...79f 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #12 Skrevet 11. mai 2020 Jeg vet hvordan du har det. For min del betyr det ikke at jeg betød noe og det er sårt fordi jeg vet ikke hvordan det er med ham jeg fremdeles har følelser for. Har prøvd å kontakte ham, men får bare luft tilbake. Etter en god del tid med kontakt og plutselig bråstopp. Det er ganske rart, spesielt når det er med en som betød mye o ghan vet hvor mye han betydde for meg. Likevel føles det ut som han ikke bryr en dritt om meg lenger. Anonymkode: 0c267...53a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå