Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Hadde seborisk eksem i hodebunnen, men skorpen har forsvunnet med hjelp av Fungoral, men fremdeles er det flass i håret.

Noen som kan anbefale en sjampoo som virkelig funker mot flass? Head and Shoulders sin føler jeg ikke fungerer noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyshampo

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, The Kitten skrev:

Babyshampo

Tips til en bra en? :) 

Anonymkode: 1db7c...82d

Skrevet

Sorry, har ikke forsøkt selv. Bare hørt fra flere at det skal være bra fordi de er så milde. Tror hvilke som helst babyshampo gjør susen. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker SP clear scalp shampeeling til det er borte og så balance scalp shampo fra samme serie i de periodene jeg ikke har flass eller klør.  Flass kommer ofte i perioder hvor jeg stresser mye. Vasker håret annenhver dag. 

Anonymkode: a8044...31e

Skrevet (endret)

Daxxin! 😊 Funker helt supert på samboeren min som slet med flass og eksem i flere år. 

Endret av kikke
Skrevet

Korres har en type shampoo mot flass, husker dessverre ikke navnet på den. Bruker den eller head and shoulders selv da jeg har mye flass og atopisk eksem.

Gjest Alkoholist
Skrevet

Beste shampoo og balsam er define. 

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, pia mater skrev:

Korres har en type shampoo mot flass, husker dessverre ikke navnet på den. Bruker den eller head and shoulders selv da jeg har mye flass og atopisk eksem.

Head and shoulders sin føler jeg ødelegger håret fullstendig, tror flere syns det samme. Sikkert derfor den er såpass billig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, The Kitten skrev:

Sorry, har ikke forsøkt selv. Bare hørt fra flere at det skal være bra fordi de er så milde. Tror hvilke som helst babyshampo gjør susen. 

Kan det være fordi den er så mild mon tro? :)

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Head and shoulders sin føler jeg ødelegger håret fullstendig, tror flere syns det samme. Sikkert derfor den er såpass billig.

Jeg må bruke den jevnlig for å unngå eksem og mye flass, så for meg funker den bra. Men vet flere syns de får fett hår av den, vet da Korres sin shampoo har fungert bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...