AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #1 Skrevet 9. mai 2020 Kjøpte en rød hårfarge hvor det tok så lang tid før overflødig farge ble borte. Vannet på gulvet i dusjen var skikkelig rødt i over en uke etterpå, fikk røde flekker/merker på lyse plagg mens håret var vått. Fargen satte seg fryktelig i hodebunnen også, så ut som jeg blødde i hodet i flere dager etterpå 😳 Jeg synes jeg kler litt rødlig hår, så har lyst til å fortsette å ha det. Bare så slitsomt at det smitter så av. Noen redheads her som vet om en rødfarge som ikke etterlater hodebunnen blodrød og som ikke gjør dusjen rød i to uker? Tror det var denne jeg brukte: Anonymkode: 0db4b...518
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #2 Skrevet 9. mai 2020 Jeg har hatt rødt hår i nærmere fire år nå, så har prøvd de fleste farger uten akkurat den du viser til der fra LIVE. De jeg bruker sitter kun litt i hodebunn til neste dusj. Anbefaler å skrubbe i dusjen med et håndkle, og å bruke vaselin slik at fargen ikke setter seg rundt ansikt/nakke. Prøv den fra country serien til Schwarzkopf eller noen fra Loreal isteden Anonymkode: 543b5...154
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #3 Skrevet 12. mai 2020 Takk for tipset, jeg skal se hva jeg finner! Bumper tråden opp i tilfelle det er flere som har gode råd Anonymkode: 0db4b...518
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå