Gjest Gjesta Skrevet 25. juni 2005 #1 Del Skrevet 25. juni 2005 - Hestehviskeren eller Kodenavn: Mercury? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. juni 2005 #2 Del Skrevet 25. juni 2005 Nå har jeg sett "Hestehviskeren", men ikke "Kodenavn: Mercury", så jeg skal se sistnevnte. Men det skal være sagt at "Hestehviskeren" er en kjempefin film! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
englefjes Skrevet 25. juni 2005 #3 Del Skrevet 25. juni 2005 Jeg har sett deler av Hestehviskeren men husker den knapt. Så kodenavn Mercury nylig, men ville likevel gått for den. Jeg sovner fort hvis filmen er for rolig da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. juni 2005 #4 Del Skrevet 25. juni 2005 Hm, så da kan du anbefale meg Hestehviskeren da? Da vet jeg jo det - har ikke hørt noe om noen av de filmene der jeg, bare så at de skulle gå ganske parallelt - og da er det kjedelig å velge den filmen som egentlig ikke er noe å se! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. juni 2005 #5 Del Skrevet 25. juni 2005 Så ikke innlegget ditt før nå, englefjes! Du ville altså gått for Kodenavn:Mercury. Da er stillingen 1-1! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. juni 2005 #6 Del Skrevet 25. juni 2005 Hm, så da kan du anbefale meg Hestehviskeren da? Da vet jeg jo det - har ikke hørt noe om noen av de filmene der jeg, bare så at de skulle gå ganske parallelt - og da er det kjedelig å velge den filmen som egentlig ikke er noe å se! K Det kommer jo også helt an på åssen filmer du liker da. "Hestehviskeren" er en rolig, avslappende film, mens jeg tenker "Kodenavn: Mercury" er action. (Tross alt Bruce Willis i hovedrollen. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. juni 2005 #7 Del Skrevet 25. juni 2005 Jeg er veldig kresen på filmer egentlig. Om det er drama eller action bør ikke ha noe å si, bare filmen er bra! Akkurat nå frister det mer med action... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
englefjes Skrevet 25. juni 2005 #8 Del Skrevet 25. juni 2005 Kodenavn Mercury er spennende og bra syns jeg. Kanskje den andre også er bra, men da må man vel være mer innstilt på drama, ikke så mye som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. juni 2005 #9 Del Skrevet 25. juni 2005 Da er det avgjort - det blir Kodenavn:Mercury. Nå må jeg finne ut når og hvor den begynner da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. juni 2005 #10 Del Skrevet 25. juni 2005 Kodenavn: Mercury begynner nå den - på TVN. Skal se den jeg og..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 25. juni 2005 #11 Del Skrevet 25. juni 2005 Jeg vet i alle fall at boka Hestehviskeren er helt fantastsik. Men jeg vet kke om jeg har sett filmen. Kan ikke gi deg noen anbefaling... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. juni 2005 #12 Del Skrevet 25. juni 2005 Jepp, jeg også! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. juni 2005 #13 Del Skrevet 25. juni 2005 Hah, det er bare noe du sier, monja - tenker du kommer til å skrive innlegg så det suser her i kveld, jeg! Neida - takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 25. juni 2005 #14 Del Skrevet 25. juni 2005 Jeg går for Kodenavn: Mercury . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. juni 2005 #15 Del Skrevet 25. juni 2005 Nå har Kodenavn:Mercury startet, så da blir det den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. juni 2005 #16 Del Skrevet 26. juni 2005 Endte opp med Hestehviskeren likevel jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. juni 2005 #17 Del Skrevet 26. juni 2005 Synes "Kodenavn: Mercury" var kjedelig uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. juni 2005 #18 Del Skrevet 26. juni 2005 Jeg begynte å se på den, men så hadde jeg sett begynnelsen før, så jeg trodde jeg hadde sett den. Svitsja mellom de to filmene den første halvtimen, men jeg tror ikke jeg hadde sett den likevel. Uansett, Hestehviskeren var en fin film det, bortsett fra at jeg ikke fikk med meg den siste halvtimen da...sovna... Filmer på tv3 varer jo så himla lenge pga reklamepausene... K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 26. juni 2005 #19 Del Skrevet 26. juni 2005 Synes "Kodenavn: Mercury" var kjedelig uansett. Det var den ikke. Jeg hadde sett den før, men jeg syntes den var like spennende denne gangen. Men Hestehviskeren er en bra film det også. Det kommer vel litt an på hva slags filmer en liker å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. juni 2005 #20 Del Skrevet 26. juni 2005 Det var den ikke. Jeg hadde sett den før, men jeg syntes den var like spennende denne gangen. Men Hestehviskeren er en bra film det også. Det kommer vel litt an på hva slags filmer en liker å se. Smak og behag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå