AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #1 Skrevet 9. mai 2020 Noen som har prøvd Bugaboo sin stelleveske til Emmaljunga? Jeg finner nesten ingen stellevesker jeg synes er fine... Bugaboo sin er ok, og Stokke sin er ikke så verst. Vurderer å gå for Bugaboo sin (siden den har kjølerom), og heller ha en organizer på vogna. Tips? Anonymkode: 4db23...98b
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #2 Skrevet 9. mai 2020 Jeg syns stellevesker man henger på vogna var sykt upraktiske, så endte opp med en liten ryggsekk jeg la under vogna, og organizer på styret. Så ville gått for den du liker best + organizer 😊 Anonymkode: b9ea5...ced
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #3 Skrevet 9. mai 2020 Jeg liker god kaos sin stellesekk. Du får kjøpt vognkroker til den for å henge på styre. Hadde stelleveske med nr 1 og sverger til sekk med nr 2. Stelleveske sklir av skulderen, og var sykt irriterende. Du trenger ikke bare stelleveske mens ungen er baby, men også oppover i 3årsalderen. Og da er i alle fall en sekk mest praktisk. Jeg angrer på at jeg ikke investerte i en slik fin en mer nr 1. Og kunne brukt til begge barna. Samme med Leander stellematte.... Anonymkode: 5d2f5...020
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #4 Skrevet 9. mai 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker god kaos sin stellesekk. Du får kjøpt vognkroker til den for å henge på styre. Hadde stelleveske med nr 1 og sverger til sekk med nr 2. Stelleveske sklir av skulderen, og var sykt irriterende. Du trenger ikke bare stelleveske mens ungen er baby, men også oppover i 3årsalderen. Og da er i alle fall en sekk mest praktisk. Jeg angrer på at jeg ikke investerte i en slik fin en mer nr 1. Og kunne brukt til begge barna. Samme med Leander stellematte.... Anonymkode: 5d2f5...020 Henger ikke med, førstegangsgravid her og. Hvorfor er sekk mer praktisk enn veske om den uansett skal henge på styret? Anonymkode: f2f8b...a99
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #5 Skrevet 9. mai 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Henger ikke med, førstegangsgravid her og. Hvorfor er sekk mer praktisk enn veske om den uansett skal henge på styret? Anonymkode: f2f8b...a99 Du skal vel gjøre mer enn å trille? Anonymkode: 5d2f5...020 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #6 Skrevet 10. mai 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Henger ikke med, førstegangsgravid her og. Hvorfor er sekk mer praktisk enn veske om den uansett skal henge på styret? Anonymkode: f2f8b...a99 Behovet for stelleveske varer gjerne ut bleieperioden (ca 3 år). Du går ikke bare rundt og triller vogn til barnet er 3 år. Stellesekk er mer praktisk når barnet går selv, og kan også brukes i kombinasjon med bæresele. Jeg anbefaler forøvrig kombinert veske og sekk. Jeg har en fra Petite Cherie som både kan henges på vognstyret, brukes som skulderveske og som ryggsekk. Anonymkode: 1e35a...460 1
Rockesau Skrevet 10. mai 2020 #7 Skrevet 10. mai 2020 13 hours ago, AnonymBruker said: Henger ikke med, førstegangsgravid her og. Hvorfor er sekk mer praktisk enn veske om den uansett skal henge på styret? Anonymkode: f2f8b...a99 Jeg synes det var mer praktisk generelt sett. Og bare på korte turer som mellom bilen og til helsestasjon/besøk til venner/familie etc. Så var det utrolig dritt når stelleveske sklir ned fra skulderen og begge armer er opptatt med å bære baby. Babybilstolen kan du sette ned for å rette på stelleveska, men det brukes bare de første 6-9månedene. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #8 Skrevet 10. mai 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Du skal vel gjøre mer enn å trille? Anonymkode: 5d2f5...020 Det hadde jeg faktisk ikke tenkt på 🤪🤣 Sånn virkelig Anonymkode: f2f8b...a99
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #9 Skrevet 10. mai 2020 13 minutter siden, Rockesau skrev: Jeg synes det var mer praktisk generelt sett. Og bare på korte turer som mellom bilen og til helsestasjon/besøk til venner/familie etc. Så var det utrolig dritt når stelleveske sklir ned fra skulderen og begge armer er opptatt med å bære baby. Babybilstolen kan du sette ned for å rette på stelleveska, men det brukes bare de første 6-9månedene. Skjønner! Men er den sekken fra Kaos liksom best da? Nå ble jeg også interessert i tråden. Tenkte ikke at det var noe stress engang, skulle bare gå for vanlig veske ut fra utseende 😅 Anonymkode: f2f8b...a99
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #10 Skrevet 10. mai 2020 Nå tror jeg ikke vi skal ha emmaljunga, men skulle vi hatt den så hadde jeg gått for den sidebagen man kan få kjøpt til vogna. Utenom det så hadde jeg hatt en sekk i tillegg da det er enklere å bære med seg når hendene er fulle av barn og ting. Finnes mange fine stellesekker man får kjøpt ☺️ Anonymkode: 67093...c31
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #11 Skrevet 10. mai 2020 Tror dere har overbevist meg om sekk! (Og så er sekkene jevnt over finere ) Anonymkode: 4db23...98b
Rockesau Skrevet 10. mai 2020 #13 Skrevet 10. mai 2020 6 hours ago, AnonymBruker said: Skjønner! Men er den sekken fra Kaos liksom best da? Nå ble jeg også interessert i tråden. Tenkte ikke at det var noe stress engang, skulle bare gå for vanlig veske ut fra utseende 😅 Anonymkode: f2f8b...a99 På slutten av vognperioden til første tok jeg i bruk en fjellravensekk jeg hadde. Den kanken-versjonen. Den kan henges på styret og. Men jeg savnet en som var mer designet for formålet med flere lommer og rom, for å holde orden. Litt annerledes når de er større, da trenger du jo bare skift oppi der. Men en baby skal ha ørten ting og du skal finne alle sammen. Jeg liker kaos sin godt, da jeg synes den er praktisk, rommer mye, og kan fint brukes utenom og. Skal bruke den som jobbsekk etterpå. I graviditeten brukte jeg kaossekken på reise også 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå