AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #1 Skrevet 9. mai 2020 Vi trenger en bilstol som passer en stund. Gjerne fra 9-25 kg. Det skal være en god stol, som er trygg. Sidekollesjonssikkerhet også. Hvilket anbefaler du, og hvorfor? Anonymkode: 49976...a80
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #2 Skrevet 9. mai 2020 Max Way Plus er den mest anvendelige stolen av de som varer lengst (sammenlignet da med Klippan Century og Axkid Minikid), men den er tung å stramme beltet på! Jeg var aldri sterk men anså meg ikke som svak/skjør, men har nå fått veldig vondt venstre handlende av strammingen. Er du svak i armene/hendene anbefaler jeg deg heller Minikid, den tar dog litt mer plass og veier mer, men er enkel å montere siden den har selvstrammende forankringsseler. Max Way Plus er superlett da, 7kg eller noe og dermed lett å flytte mellom biler! Klippan er den som varer absolutt lengst, men den passer best i biler med bratte seter da den har naturlig mye helning. I flate seter er den tilnærmet ubrukelig, så syns den er litt oppskrytt. De to overvevnte kan absolutt brukes til 5-6 år også, om en ikke har veldig store barn. Anonymkode: 30bc7...61b
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #3 Skrevet 9. mai 2020 Vi byttet fra BeSafe modular til Axkid minikid da hun var 3 år. Hadde plass i besafe fortsatt,men klaget på at hun fikk vondt i beina og rumpa. Axkid er stor,krever en del plass. Vi har stor bil,går fint for oss. I den kan hun sitte bakovervendt lenge. Hun er straks 4 år nå. Hun er ikke så stor,hadde kanskje valgt en annen om hun hadde lengre bein/var tyngre. Anonymkode: 9823d...f49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå