AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #1 Skrevet 9. mai 2020 Når jeg har sex så gjør det veldig vondt å få penis inn, ved første penetrering.. Det er så vondt at jeg nesten må avslutte det.. I tillegg så kommer det til et punkt hvor det føles ut som at det er en tykk hinne som penisen presses igjennom, det føles ikke normalt ut. Til og med kjæresten min sier at det er liksom som at på slutten han må igjennom noe tykk barriere for å komme helt inn. Når vi har fått penis forbi dette punktet, så går det helt fint, og gjør ikke vondt mer. Men vi begge merker når det har gått forbi denne hinnen.. synes det er skikkelig ubehagelig å føle at vi må presse den gjennom dette?.. Dette var dårlig forklart, men jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det bedre.. er dette normalt? Anonymkode: e0051...407
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #3 Skrevet 9. mai 2020 Bestill time hos gynekolog😊 Anonymkode: 4df81...7c0 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #5 Skrevet 9. mai 2020 2 minutter siden, Mona123 skrev: Er du varm og klar? Jeg pleier å være det. Men hender noen ganger at jeg ikke er heelt varm og klar Anonymkode: e0051...407
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #6 Skrevet 9. mai 2020 1 minutt siden, Anne 69 skrev: Skjer dette hver gang? Ja det skjer hver gang.. Anonymkode: e0051...407
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #7 Skrevet 9. mai 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det skjer hver gang.. Anonymkode: e0051...407 Bestill time hos gynekolog Anonymkode: 4df81...7c0 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #8 Skrevet 9. mai 2020 Ville ikke presset meg til dette, det kan ødelegge lysten på kjæresten. Høres ut som noe rent fysisk som burde kunne fikses hos gynekolog, evnt henvisning fra en gynokolog til et sykehus. Sikkert ikke store operasjonen. Mormoren min hadde noe lignende og fikk fikset det allerede da hun var ung, så burde være en enkel sak nå. Anonymkode: e1872...ce1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #9 Skrevet 9. mai 2020 Kan være mange grunner, men når det skjer hver gang så er gynekolog det eneste riktige. God artikkel om tema: https://www.scarleteen.com/node/85 Anonymkode: e692a...c6f
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #10 Skrevet 9. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ville ikke presset meg til dette, det kan ødelegge lysten på kjæresten. Høres ut som noe rent fysisk som burde kunne fikses hos gynekolog, evnt henvisning fra en gynokolog til et sykehus. Sikkert ikke store operasjonen. Mormoren min hadde noe lignende og fikk fikset det allerede da hun var ung, så burde være en enkel sak nå. Anonymkode: e1872...ce1 Hvordan kan du si det, du aner jo ikke hva som eventuelt er galt 😨 Det er ikke slik at det finnes én enkelt årsak til ubehag. Årsakene til slike smerter kan være bagateller eller de kan være alvorlige. Vi er i det minste enige om at hun bør kontakte gynekolog. Anonymkode: 4df81...7c0
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #11 Skrevet 9. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville ikke presset meg til dette, det kan ødelegge lysten på kjæresten. Høres ut som noe rent fysisk som burde kunne fikses hos gynekolog, evnt henvisning fra en gynokolog til et sykehus. Sikkert ikke store operasjonen. Mormoren min hadde noe lignende og fikk fikset det allerede da hun var ung, så burde være en enkel sak nå. Anonymkode: e1872...ce1 Jeg er så redd for å dra til gynekolog, det gjør så vondt med undersøkelse.. Men må vel bare gjøre det.. Uff.. jeg håper jeg ikke trenger å operere der.. Anonymkode: e0051...407
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #12 Skrevet 9. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så redd for å dra til gynekolog, det gjør så vondt med undersøkelse.. Men må vel bare gjøre det.. Uff.. jeg håper jeg ikke trenger å operere der.. Anonymkode: e0051...407 Det er helt lov å si at man er urolig, du kan også etterspørre en kvinnelig gynekolog hvis det er bedre for deg. Det er bare å få det unnagjort. Anonymkode: 4df81...7c0
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #13 Skrevet 9. mai 2020 Det som beskriver situasjonen er vel kanskje at det kjennes ut som jeg er jomfru hver gang jeg skal ha sex.. Jeg kjenner nesten ikke forskjell på første gangen jeg hadde sex, og nå. Fordi det fortsatt gjør vondt.. Og som sagt må partneren min også komme seg igjennom noe han sier føles ut som en vegg.. ts Anonymkode: e0051...407
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #14 Skrevet 9. mai 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan være mange grunner, men når det skjer hver gang så er gynekolog det eneste riktige. God artikkel om tema: https://www.scarleteen.com/node/85 Anonymkode: e692a...c6f Tusen takk, masse informasjon. leste noe der som passet min situasjon. Godt å ha en liten pekepinn om det, og at det mest sannsynlig ikke er noe farlig. ts Anonymkode: e0051...407 1
Rant Skrevet 10. mai 2020 #15 Skrevet 10. mai 2020 Om du opplever smerte og ubehag hver gang, kan det være kroppen din forbereder seg på det. Slik at den blir anspent og skjeden trangere enn om du er helt klar. Er nok lurt å oppsøke gynekolog, som noen nevner kan du miste lysten på kjæresten din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå