Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er allergisk. Og har alltid vært det. Men når jeg leser om symptomer på allergi og hører om andre som er allergiske så er det snakk om nysing, rennende nese og øyeproblemer.

men jeg blir mer bare tett i nesa. Det tetter seg til, blir seige buser, mer sånn bihuleaktig problematikk, hovne slimhinner.. det gjør jo at jeg da også blir tung i hodet fordi det blir dårligere luft inn i nesa. Og føler meg ofte varm i hodet uten at det er feber. Kan også av og til få astmatiske symptomer. Merker jo at jeg blir tettere/mer aktivt snørrete og evt hostete når jeg er ute, men den tettheta beskrevet over er mer tilstede hele tiden. Og spesielt om morgenen er det tettere. Løser seg gjerne opp litt når jeg får kroppen i bevegelse osv. Er det flere som har slike mindre typiske allergisymptomer på allergi?

Anonymkode: 586d0...7f9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får kløe, i ører, øyne, gane og på ryggen.

Anonymkode: d2603...63d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg! Blir bare generelt dårlig - som at influensa er på gang, og slik bihuleproblematikk som du beskriver. Tok laaaaaang tid før legene fant ut hva det var. Jeg har heller ingen sammenheng med mye pollen = mye plager. Plagene kan komme flere dager etter en dag med mye pollen f.eks, selv om det i utgangspunktet ikke er pollen denne dagen. 

Anonymkode: 79d3a...cf2

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg! Blir bare generelt dårlig - som at influensa er på gang, og slik bihuleproblematikk som du beskriver. Tok laaaaaang tid før legene fant ut hva det var. Jeg har heller ingen sammenheng med mye pollen = mye plager. Plagene kan komme flere dager etter en dag med mye pollen f.eks, selv om det i utgangspunktet ikke er pollen denne dagen. 

Anonymkode: 79d3a...cf2

Ja nettopp. Det er litt som at det samler seg opp, enten etter flere dager eller etter en hel dag (og så blir verre på kvelden etc). Ikke alltid så typisk akutt reaksjon.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir også sånn. Tett og seigt snørr. Kan bli skikkelig varm i hodet og få smerter i bihulene og helt ut i ørene. Jeg skyller nese og bihuler med saltvann morgen og kveld i tillegg bruker jeg Dymista nesespray, det hjelper. 

Anonymkode: 4cb75...18d

AnonymBruker
Skrevet

Godt å høre at det er flere. Blir litt matt når det bare er nysing, rennende nese og øyne som beskrives som allergisymptomefr. Spesielt i disse dager hvor den minste tetthet kan gjøre en stakkar paranoid.

Skrevet

Jeg får nesten bare vondt i halsen! Mest på morgenen og utover kvelden hvis jeg ikke har drukket noe på en god stund.

AnonymBruker
Skrevet

Veldig irriterende og slitsomt at det blir en slags sammenhengende tilstand, for meg begrenser det seg ikke til at jeg snørrer når jeg er ute og så går det over. Er veldig tett når jeg våkner om morgenen osv. Men fint å høre at det er vanligere enn man kan få inntrykk av

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er det med dere og å være ute med folk, på jobb, i butikk? Jeg fikk sykemelding og tror det er allergi. Skal testes for det imorgen. 

Anonymkode: 505f9...8d6

AnonymBruker
Skrevet

Pleier ikke bjørka å vare i ca tre uker? Da burde den jo være ferdig snart!?

hva med salix? Hvor lenge er den i spredning?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...