Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange dpo fikk dere positiv test når dere testet med tidlig test?

Anonymkode: 3774b...411

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 10 DPO i dag og tester foreløpig negativt. Håper på å være gravid. Sist jeg var gravid testet jeg ikke positivt før IKM (samme dag).

Anonymkode: ef9f5...491

AnonymBruker
Skrevet

Tidlig tester kan vise 4 dager før forventet mens. 

Anonymkode: f6cfd...fd5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 12 DPO og fortsatt blanke tester. Har mange tegn på å være gravid, men ingen positiv tidlig-test enda. 

Anonymkode: 23b07...f02

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk så vidt strek på tidligtest 15DPO. Produserer nok hcg seint.

Anonymkode: 9bea1...6ae

AnonymBruker
Skrevet

Fikk første svakt positive test 7 dpo med første. 9 dpo med andre barnet. 

Anonymkode: 45082...f6f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 10 dpo i går, da fikk jeg helt negativ test. Men mener å huske at i mitt forrige svangerskap fikk jeg svaaak positiv test først etter IKM. Så svak at jeg egentlig tenkte den var negativ, men kjøpte allikevel flere tester som stadig ble sterkere. 

Anonymkode: 4720e...445

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var 10 dpo i går, da fikk jeg helt negativ test. Men mener å huske at i mitt forrige svangerskap fikk jeg svaaak positiv test først etter IKM. Så svak at jeg egentlig tenkte den var negativ, men kjøpte allikevel flere tester som stadig ble sterkere. 

Jeg har IKM i dag, helt negativ test. Ingen tegn til mensen heller. Litt motiverende at du først fikk positiv test etter IKM. Ingen antydning i det hele tatt før det? Testet du med tidlig-tester?

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har IKM i dag, helt negativ test. Ingen tegn til mensen heller. Litt motiverende at du først fikk positiv test etter IKM. Ingen antydning i det hele tatt før det? Testet du med tidlig-tester?

Det er lenge siden mitt forrige svangerskap nå, men er ganske sikker på at jeg venta til IKM, men at den var veldig veldig svak positiv. Brukte ikke tidligtest før IKM. Og husker jeg omtrent kastet testen, men sjekket en ekstra gang. Og den var så svak at man nesten ikke så det. Også tok jeg ny et par dager senere, men den var fortsatt ganske svak den og. Men fikk positiv på digital test enda fler dager senere. Så tenker det er håp 😊 ikke alle får positiv veldig tidlig tror jeg.

Skrevet

Fikk svak positiv 8 dpo 

AnonymBruker
Skrevet

8dpo

Anonymkode: 1c3ac...cc7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...