AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #1 Skrevet 8. mai 2020 I fjor kjøpte jeg billett til en konsert i juni. Den er selvsagt avlyst, men jeg har ikke fått beskjed om dette fra Ticketmaster. Konserten står heller ikke på lista deres over avlyste konserter. Er det noen som har erfaringer med hvordan Ticketmaster håndterer koronaavlyste konserter? Anonymkode: 32848...169
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #2 Skrevet 9. mai 2020 Det lurer jeg også på. Har også kjøpt billett til en konsert i juni via Ticketmaster. Og selv om konserten står opplyst som avlyst andre steder, går det faktisk fremdeles an å kjøpe billett til den på Ticketmaster. Anonymkode: 9a97b...b78 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #3 Skrevet 9. mai 2020 Jeg hadde billett til konsert i slutten av mars som ble avlyst. Har purret flere ganger, de sier det kan ta nitti dager før pengene kommer tilbake. Dette var et annet billettselskap... men alle selskap som skylder meg penger nå sier 90 dager. Flyselskap, leiebilselskap osv. Ting tar tid... Anonymkode: fbf9e...580 1
Gjest Ingaborga Skrevet 9. mai 2020 #4 Skrevet 9. mai 2020 Skulle på en konsert i juli som er avlyst, og har ikke hørt noe fra Ticketmaster, som også fortsatt selger bussbilletter til konsertlokalet, men ser fra artisten at alle konsertene på turneen er avlyst. Artisten skal se på muligheten til å sette opp nye konserter, og alle kjøpte billetter er da gyldig til det, så venter på å se hva som skjer der. Ingenting av dette har Ticketmaster opplyst om. Jeg ville gått inn på sidene til artistene som dere skulle se for å sjekke om de har opplyst om noe!
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #5 Skrevet 9. mai 2020 Ja, jeg har hatt mange konserter og eventer i mar - juli. Mange av dem ble først avlyst av artisten, men noen ganger avlyste ikke Ticketmaster "offisielt" før et par dager før arrangementet. Ofte har det blitt ny dato (neste år en gang), og da gjelder billettene til da. Ellers får man pengene tilbake/kan velge å få pengene tilbake. Jeg har ikke sjekket om jeg faktisk har fått noen penger tilbake. Nesten alt har bare blitt utsatt. Anonymkode: 3c09a...926 1
Lancelottie Skrevet 9. mai 2020 #6 Skrevet 9. mai 2020 (endret) Jeg håper det tar mindre enn 90 dager før jeg får beskjed. På bandets hjemmeside står alle konsertdatoene i europaturneen uendret. De har heller ikke gitt noen opplysninger på sosiale medier. Men jeg skal også følge med. Blir konserten utsatt beholder jeg billetten. I så fall blir det vel til neste år, kan jo ikke ha utekonsert her om vinteren. Jeg skulle også på en festival i et land med mye smitte. Arrangøren mailet meg for flere uker siden at festivalen ble avlyst. Og jeg valgte å beholde billetten. Fikk samme beskjed fra Ticketmaster kort tid etter det. Endret 9. mai 2020 av Lancelottie La til det om festivalen + fiksa skrivefeil.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #7 Skrevet 9. mai 2020 Norske kunder er enkle å lure. Anonymkode: 4d2e4...4a4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #8 Skrevet 9. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Norske kunder er enkle å lure. Anonymkode: 4d2e4...4a4 Eventuelt vi har så god råd at vi ikke gidder sette himmel og jord i bevegelse og bruke masse tid på å få igjen en tusenings vi la ut før jul i fjor. Anonymkode: 9a97b...b78
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #9 Skrevet 9. mai 2020 Jeg hadde billetter til Taylor Swift i juni. Har fått mail fra ticketmaster om at pengene vil bli refundert. Har purret på dem, men enda ikke fått svar. Vil tro det kommer etterhvert. Hadde også billetter til en konsert i København, også kjøpt via ticketmaster, og de pengene har jeg fått tilbake. Konserten skulle vært i mars. Anonymkode: e0d44...73b
Anbefalte innlegg