Gå til innhold

Da vil treningssenteret åpnes snart!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er glad jeg slipper den kjipe gymmen jeg. Ikke har de giddet å fikse air conditionen på flere mnd, mange av tredemøllene funket ikke som de skulle osv osv.. gjett hvilken treningskjede det var...

Anonymkode: fbcb7...496

AnonymBruker
Skrevet

Fint at folk har perspektiv på hva som er de viktigste tingene i livet sier nå jeg...

Anonymkode: a79d3...40b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er dumt for jeg pleier å fryse medlemskapet og ikke betale i juli uansett. Nå når det er fint vær så vil jeg heller trene utendørs. Og treningssenter frister ikke, føler det blir virus bombe. 

Anonymkode: 72cf0...59e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei æsj. Smittebombe deluxe. 

Anonymkode: a6016...5d4

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fint at folk har perspektiv på hva som er de viktigste tingene i livet sier nå jeg...

Kan ikke se at TS skrev at det var det viktigste i livet?  Du vet, for mange av oss har livet gått nesten sin vante gang de siste par månedene. Jeg har jobbet mer enn på mange år, på arbeidsplassen, ikke hjemmefra. Foreldrene mine er døde, ungene voksne, ingen av oss er i noen risikogruppe. Jeg er relativt lei av at så mye er stengt. Kjøpesentrene har holdt oppe, men shopping er ikke akkurat min favorittsyssel, hverken nå eller ellers. Skulle gjerne vært på trening, begynner å kjenne det i både rygg og knær etter et par måneder uten skikkelig trening. 

Anonymkode: 72d80...d0a

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg synes det er dumt for jeg pleier å fryse medlemskapet og ikke betale i juli uansett. Nå når det er fint vær så vil jeg heller trene utendørs. Og treningssenter frister ikke, føler det blir virus bombe. 

Men så hold deg unna treningssenteret da vel. Ingen tvinger deg til å bli medlem bare fordi de åpner.

Anonymkode: 66eab...b2f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gleder meg. Der jeg trener har det aldri vært stappfullt. På det meste har vi vært 5 stykker i salen. En del flere på gruppetrening men der blir det helt sikkert begrensninger på antall uansett. Hjemmetrening er fint det, men ikke i en knøttliten leilighet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er langt fra det viktigste i livet mitt, men ja, jeg er glad! Hoppende glad. Dette har jeg gledet meg til. Hard treningstimer på treningssenter har utrolig mye og si for min livskvalitet :) 

Anonymkode: f3efb...4b0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men så hold deg unna treningssenteret da vel. Ingen tvinger deg til å bli medlem bare fordi de åpner.

Jeg er allerede medlem med bindingstid så når det åpner så må jeg betale og det går ikke å fryse medlemskapet nå. Det føles bortkastet å betale for noe jeg ikke kommer til å bruke nå. Pga virus. 

Skrevet

De burde jo kunne åpne med en gang.

Saltimer bør det være maxantall på, man kan jo f.eks. melde seg på på nettet. Ellers god hygyiene, vaske treningsapparater, ikke bruke garderober etc.

Som løper, synes jeg det blir synd å miste alle dere som har prøvd dere på løping. Har vært hyggelig å møte dere i skogen. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, Alkoholist skrev:

Ja, i utgangspunktet. Men kommer ikke til å dra dit så fort det åpner opp. Kommer til å være stappfullt av folk der i starten. Smittefare. 

De har neppe lov å ha det stappfullt der ettersom de må forholde seg til veilederen for treningssenterene

Anonymkode: 53a93...9f3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tipper man må bestille tid for trening slik at det f eks ikke er mer enn 20 stykker inne samtidig. Jeg gleder meg,for trening er medisin for meg leddgikt. Men jeg vil passe på å gå så tidlig som mulig. Da er det nyvasket og færre folk. 

Anonymkode: 7f7cd...7cc

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig mange som trenger å trene, av  både psykiske og fysiske årsaker!! At utesteder får åpne men ikke treningssenter gir NULL mening.

Anonymkode: 22e8e...d06

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Gleder meg masse. Har savnet gruppetimene jeg bruker å dra på, og kjenner på kroppen at det ikke har vært særlig mye fysisk aktivitet siden alt ble stengt. Skal melde meg på utetreningstilbudet mitt senter starter opp nå, fram til de åpner hele senteret igjen. Mitt senter har forøvrig ikke tatt betalt for noen av dagene de har hatt stengt, og kommer ikke til å trekke medlemsavgift før 20. juli (de åpner alt 15. juni), og utemedlemsskapet koster bare 199/mnd, så jeg er kjempefornøyd. Stoler på at senteret gjør fornuftige tiltak, og jeg er bare på gruppetimer, så slipper å tenke på smitte på stasjonære maskiner. Er dessuten alltid tidlig ute på appen for å sikre meg plass på timene, så er ikke redd for å ikke få plass som følge av mindre antall plasser på timene.

Anonymkode: 041f4...be7

AnonymBruker
Skrevet

Påvirker ikke meg direkte, som ikke benytter dem lenger. Men hadde jo vært deilig å bli kvitt spytteklyse - spyttende joggere. Særlig de som jogger 2 - 4 i bredden på turstiene, og driter i alle andre.

Samtidig er jeg redd at det vil spre masse smitte, når sentrene åpner igjen. Glad jeg kan trene hjemme. Ser bare fordeler med det. Særlig nå.

Anonymkode: c50a1...386

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig mange som trenger å trene, av  både psykiske og fysiske årsaker!! At utesteder får åpne men ikke treningssenter gir NULL mening.

Anonymkode: 22e8e...d06

Det skjønner ikke jeg heller. Utesteder og fest er jo verste smittekildene av alle. 

AnonymBruker
Skrevet

Tror dere treningsstudioene etter åpning, vil sette opp mnds prisen under påskudd av coronastenging? Mitt sted er veldig billig og eneste grunn til at jeg trener der. Setter de opp prisen, tror jeg vil slutte. 

Anonymkode: f71ea...27a

AnonymBruker
Skrevet
På 9.5.2020 den 0.38, AnonymBruker skrev:

Jeg er allerede medlem med bindingstid så når det åpner så må jeg betale og det går ikke å fryse medlemskapet nå. Det føles bortkastet å betale for noe jeg ikke kommer til å bruke nå. Pga virus. 

Syns den bindingstiden er frekk. Den burde vært ulovlig.

• Opprett ny...