AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #1 Skrevet 8. mai 2020 Jeg har hatt det tøft og det synes på ansiktet mitt. Huden ved øyene og munnen liksom henger ned. Samme rund skinn benene. Mitt spørsmål er: Hva kan gjøres? Jeg er helt ny i dette. Ønsker å ta ansikts løfting, men hva er da best? Må jeg operere? Sies at det finnes noen kremer osv, men jeg trenger mer enn bare krem. Om dere forstår 😊 Hva vil dere anbefale av behandling for ei som trenger ansikts løfting? Anonymkode: 36f59...224
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #2 Skrevet 8. mai 2020 Du er helt sikkert fin. Drikk vann, unngå røyk og sol. Bruk solfaktor. Nøtter, blåbær og salat er bra for huden. Anonymkode: 9b9a9...e0c 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #3 Skrevet 8. mai 2020 Retinol og c-vitamin serum er vel det eneste som har dokumentert virkning. Høy solfaktor, mye vann og mye søvn og hvile og lite stress hjelper. Også er det gener og røyking. Gener kan du jo ikke gjøre noe med, men røyk må man kutte ut tvert. Anonymkode: 08d0d...9b0 1
Someone.out.there Skrevet 8. mai 2020 #4 Skrevet 8. mai 2020 Just now, AnonymBruker said: Du er helt sikkert fin. Drikk vann, unngå røyk og sol. Bruk solfaktor. Nøtter, blåbær og salat er bra for huden. Anonymkode: 9b9a9...e0c Tusen takk 🙂 Hvem har sagt at jeg røyker. Nei, dere forstår ikke. Jeg røyker ikke. Jeg trener. Jeg spiser veldig sundt. Drikker mye vann og elsker nøtter Men jeg vil gjøre noe med ansiktet mitt. Det finnes forskjellige behandlinger, det vet jeg. Men hva er å foretrekke som har god effekt.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #5 Skrevet 8. mai 2020 Prøv heller en syrepeeling eller noe litt mindre invasivt enn en ansiktsløfting? Det er du for ung til, altså:) Hørt mye bra om Zo Skin Health som flere klinikker tilbyr. Eventuelt et løft med fillers (ikke varig resultat da). Anonymkode: d6d7d...47a
Slitenmamma Skrevet 8. mai 2020 #6 Skrevet 8. mai 2020 Fillers for å " plump" opp ansiktet, mesoterapi eller Beautybooster for glød
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #7 Skrevet 8. mai 2020 Handler nok mye om gener også. Jeg er 42 og har samme hud som mine kollegaer på 25 år. Røyket i 25 år. (Slutta for 4 år siden) Har aldri gjort noe for å forhindre rynker, men har unngått solarium og alltid vært veldig nøye med solkrem med høy faktor. Foreldrene mine blir også tatt for å være 15 år yngre . MEN! Har nå begynt med C-vitamin serum for å forebygge! Anonymkode: bfd4e...b1c 2
Someone.out.there Skrevet 8. mai 2020 #8 Skrevet 8. mai 2020 Just now, Slitenmamma said: Fillers for å " plump" opp ansiktet, mesoterapi eller Beautybooster for glød Hva er fillers? Dette er nytt for meg. Hva er c- vitamin serum? Det er ikke bare jeg som synes at ansiktet mitt ser eldre ut. Det er faktisk folk, voksne folk som har sagt det. 😔 kommentarer som " å er du bare 33 ja. Hatt det tøft ser jeg".
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #9 Skrevet 8. mai 2020 Laser, profilo, filler, prp, Botox. Ingen i Norge vil operere så unge har prøvd selv. Gå til en dyktig kosmetisk sykepleier, de kan hjelpe deg. Og start med retinol og C-vitamin serum! Anonymkode: b6ed8...e01 1
Someone.out.there Skrevet 8. mai 2020 #10 Skrevet 8. mai 2020 Just now, AnonymBruker said: Laser, profilo, filler, prp, Botox. Ingen i Norge vil operere så unge har prøvd selv. Gå til en dyktig kosmetisk sykepleier, de kan hjelpe deg. Og start med retinol og C-vitamin serum! Anonymkode: b6ed8...e01 Det er hyggelig at dere synes jeg er ung 😊 Synd bare at min nabo på 50 ser bedre ut enn meg 😅 Jeg skal sjekke ut hva retinol og C-vitamin serum er. Da har jeg ett utgangspunkt 😉 Takk.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #11 Skrevet 8. mai 2020 Noen må jo se eldre ut enn gjennomsnittet også.... dessuten får man mer medfølelse og omsorg når man ser eldre ut enn alderen tilsier . Anonymkode: 4240f...8d6 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #12 Skrevet 8. mai 2020 57 minutter siden, Someone.out.there skrev: Det er hyggelig at dere synes jeg er ung 😊 Synd bare at min nabo på 50 ser bedre ut enn meg 😅 Jeg skal sjekke ut hva retinol og C-vitamin serum er. Da har jeg ett utgangspunkt 😉 Takk. Haha, I feel you;) jeg er 35 og ser ut som 60🙊 lykke til! Anonymkode: b6ed8...e01
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #13 Skrevet 8. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Prøv heller en syrepeeling eller noe litt mindre invasivt enn en ansiktsløfting? Det er du for ung til, altså:) Hørt mye bra om Zo Skin Health som flere klinikker tilbyr. Eventuelt et løft med fillers (ikke varig resultat da). Anonymkode: d6d7d...47a De produktene til zo kan nok neppe gjøre en ansiktsløft. I følge ingredienslistene klarer jeg ikke se hva som er så bra med de, men fortell meg gjerne😊 Anonymkode: 6413a...62c 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #14 Skrevet 8. mai 2020 Gå til en kosmetisk sykepleier på f.eks Akademikliniken, de gjør både botox/filler etc og plastisk kirurgi. Det må være et seriøst sted. Lytt til hennes anbefalinger, og bruk pengene på injeksjoner foreløpig. Når du har gjort det, så vil det gå ut eller kan reverseres. Plastisk kirurgi blir lett katastrofe, og da er det lite som kan gjøres. Anonymkode: 925fc...0d5
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #15 Skrevet 8. mai 2020 Hvis du har penger kan du ta microneedeling, det skal fungere og er ikke kirurgi. Anonymkode: 6413a...62c
Slitenmamma Skrevet 9. mai 2020 #16 Skrevet 9. mai 2020 Fillers er det man sprøyter inn i huden for å forstørre, heve, omstrukturerte div hudområder. Eks, hvis du har store søkk under øynene så fyller/pumper man det område opp.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #17 Skrevet 9. mai 2020 På 8.5.2020 den 22.35, Someone.out.there skrev: Hva er fillers? Dette er nytt for meg. Hva er c- vitamin serum? Det er ikke bare jeg som synes at ansiktet mitt ser eldre ut. Det er faktisk folk, voksne folk som har sagt det. 😔 kommentarer som " å er du bare 33 ja. Hatt det tøft ser jeg". For noen slemme folk. Kan det være du er for tynn? Eller har tatt av mye vekt? Da kan huden bli slapp i ansiktet. Veldig ofte at runde trulter ser mye yngre ut enn de er, fordi de har så mye fett i ansiktet. Når man når en viss alder, må man ofte velge mellom å være slank og å se ung ut. Ikke alltid, men ofte. Anonymkode: 67800...551
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #18 Skrevet 10. mai 2020 Nei, huff. Hold deg unna fillers og operasjon. Er du flink til å rense huden hver dag? Dersom ikke, kommer du til å gjøre dette jevnlig om du kjøper dyre produkt? Dersom ikke ville jeg gått til en hudpleiesalong og fått huden syrepeelet jevnlig. Kanskje du blir interessert i det når du ser hvor fin huden blir. :) Anonymkode: 94669...ae1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #19 Skrevet 10. mai 2020 På 8.5.2020 den 22.10, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt det tøft og det synes på ansiktet mitt. Huden ved øyene og munnen liksom henger ned. Samme rund skinn benene. Mitt spørsmål er: Hva kan gjøres? Jeg er helt ny i dette. Ønsker å ta ansikts løfting, men hva er da best? Må jeg operere? Sies at det finnes noen kremer osv, men jeg trenger mer enn bare krem. Om dere forstår 😊 Hva vil dere anbefale av behandling for ei som trenger ansikts løfting? Anonymkode: 36f59...224 Du ser fin ut. Glem det utenpå. Det er det inni deg som tynger deg ned. Det kan heldigvis fikses. Anonymkode: 760a2...c4c
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #20 Skrevet 10. mai 2020 Jeg er også 33 år. Tar botox i pannen, får meg til å se 5 år yngre ut Anonymkode: 4585a...746
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå