Gå til innhold

Blomster i hàret.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har forslag til hva slags blomster jeg kan ha i haret? Jeg tenker meg lyse rosa og ikke alt for store. Noen som kan hjelpe? Bilder?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Roser? Passe størrelse og en mengde farger å velge mellom...

Hva skal du ha i buketten? Det er jo litt relevant mener nå jeg...

Orkideer er også vakre, men de er kanskje for store for deg?

Skrevet

Jeg skal ha orkideer, det holder seg velig godt...trenger jo nesten ikke vann...de fåes jo både i hvitt, hvite med rosa og rosa...

Eller du kan ha duftranker, de har helt nyyydelige små blomster når de springer ut! :wink:

Skrevet

Ja oj unnskyld, glemte sa klart a si at jeg har egentlig veldig lyst til a ha bare peoner i buketten, men siden det ikke er sesong i Juli ma jeg finne noe annet. önsker meg noe liknende men vil helst unnga roser. Betyr ikke sa mye om det ikke er samme blomst i haret synes jeg. Og jeg tenker bitte sma.. Vanskelig? :-)

Skrevet

Peoner ja, nydelige blomster - men helt håpløst fikk jeg høre da jeg var hos floristen bare for et par dager siden, vanskelig blomst...

Heeelt, helt smått ville sikkert ridderspore vært fint, men den er blå... Jeg ville kanskje gått for små orkideer jeg altså, det kan du se eksempel på her og her!

Og små, nesten lukkede rosenknopper er jo veldig feminint og lekkert da!

Evt. kan du gå for hårnåler/pins med små, små blomster på i klart eller rosa! :wink:

Skrevet

Og her har du et annet alternativ, litt hvitt, men med rosa...

Eller hva med dette, og så ha liljer i buketten - det er jo en helt nydelig blomst som også blomstrer i juli/august! Liljer har jo også en nydelig rosa farge. :wink:

Skrevet

forglemmegei finnes i både blått, rosa og andre nyanser, og så har det jo en fin symbolikk :-)

Gjest Svimle
Skrevet
forglemmegei finnes i både blått' date=' rosa og andre nyanser, og så har det jo en fin symbolikk :-)[/quote']

Var denne jeg også skulle foreslå! Forglemmegei er nyydelige og søøøte :)

Skrevet

Tuuuusen takk dere! Hmm.. Hvordan ser duftranker ut? Far lete litt. Uansett takk for tips. Likte eldig godt et par av bildene du viste TeddyTora. :)

Skrevet

Duftranker er de små knoppene og "stjerne-blomstene" du ser i denne buketten...

De brukes i buketter både når de er som knopper og sprunget ut! Det var nettopp at jeg fikk vite at de knoppene som ofte brukes med calla og liljer er de samme som de som ser ut som små stjerner i mange andre buketter, hvilket jeg har lurt på, fordi jeg synes de er så søte. Mange setter en perle i midten av den blomsten, og gjør den omtrent til et smykke! :-)

Skrevet

Tusen takk igjen. Jeg skal ha prövetime hos frisören pa onsdag sa jeg skal ut og titte litt etter blomster i morgen. Gleder meg. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...