amo Skrevet 8. mai 2020 #1 Skrevet 8. mai 2020 Jeg liker godt å gå med store perleøredobber, men mange ser ut som de skal falle av/ut. Jeg «føler» at de som har en liten plastdings ytterst På bakparten sitter best, men kanskje det er tilfeldig. Har dere gode tips til perler som sitter godt?
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #2 Skrevet 8. mai 2020 2 timer siden, amo skrev: Jeg liker godt å gå med store perleøredobber, men mange ser ut som de skal falle av/ut. Jeg «føler» at de som har en liten plastdings ytterst På bakparten sitter best, men kanskje det er tilfeldig. Har dere gode tips til perler som sitter godt? Du kan kjøpe nye, brede bakstykker á la disse til de perlene du allerede har. Da sitter ofte litt tyngre øredobber penere. Du får dem for en billig penge hos gullsmeder, i alle fall gjorde du det sist jeg lette etter dem. Anonymkode: c9401...1af
Professor Orm Skrevet 9. mai 2020 #3 Skrevet 9. mai 2020 Enig med ab over, jeg kjøpte større propper til mine perler grunnet samme problem. Det funker bra. Kjøpte i sølv, hos gullsmed.
GjestSiden2006 Skrevet 9. mai 2020 #5 Skrevet 9. mai 2020 Selv om det sies man skal klikke av den ekstra plastringer, gjør jeg ikke det. Det blir som ekstra sikkerhet når dere på. Se om du finner noe på salg for tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå