Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en avtale med ei Jente jeg nylig har blitt kjent med. Truffet å snakket litt emd hun, men avtalte først å få tur her i uka. 

Jeg måtte utsette avtalen en time, og spurte om det gikk fint. Da beklager hun å sier det passer dårlig da. Greit nok det. 

Men så inviterer jeg til nytt treff resten av uka, og lar hun velge en dag som passer for hun. Nei da måtte vi ta det neste uke. Greit, så ble vi enige om det. I mine øyne var dette å gjøre seg litt vanskelig. Hva tenker dere? Kjenner at jeg ble litt irritert, selv om jeg sa det gikk fint :)

Anonymkode: e84a7...750

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blitt kjent med og gå tur skulle det stå. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Kan virke litt vanskelig hvis det bare er snakk om en times tur. Kanskje ikke så interessert... 

Anonymkode: 79f4b...56e

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan virke litt vanskelig hvis det bare er snakk om en times tur. Kanskje ikke så interessert... 

Anonymkode: 79f4b...56e

Tror mer at hun gjør seg kostbar. Hun har ikke så mange rundt seg, ikke at jeg har det heller. Derfor synes det var bare irriterende. Har vært litt treg med å ta kontakt med hun, så mulig hun setter foten ned. Jeg vet ikke. Men blir ikke akkurat så jevli interessert når hun holder på sånn.  Kan forstå det om jeg hadde gjort det før liksom. 

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror mer at hun gjør seg kostbar. Hun har ikke så mange rundt seg, ikke at jeg har det heller. Derfor synes det var bare irriterende. Har vært litt treg med å ta kontakt med hun, så mulig hun setter foten ned. Jeg vet ikke. Men blir ikke akkurat så jevli interessert når hun holder på sånn.  Kan forstå det om jeg hadde gjort det før liksom. 

Du skriver nå at du har vært treg å ta kontakt med henne, i tillegg til at du utsatte den daten en time. Det kommer kanskje litt an på hvor sent du sa fra om at du ble en time forsinket. Sa du fra f.eks. en halvtime før, så er det litt sent, synes jeg. Så det kan hende hun er blitt skeptisk, og ikke vil belønne deg for å oppføre på en likegyldig måte overfor henne, samtidig som hun kanskje synes hun bør gi deg en sjanse.

Anonymkode: fd9e6...581

AnonymBruker
Skrevet

Sa ifra 3 timer i forkant! 

samme det. Jeg synes det var å gjøre seg vanskelig. Man begynner ikke et nytt bekjentskap med å ikke være ydmyk. Jeg inviterte og tilbudde andre dager. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sa ifra 3 timer i forkant! 

samme det. Jeg synes det var å gjøre seg vanskelig. Man begynner ikke et nytt bekjentskap med å ikke være ydmyk. Jeg inviterte og tilbudde andre dager. 

Det var dårlig gjort av deg synes jeg.

Anonymkode: 19c5e...100

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var dårlig gjort av deg synes jeg.

Anonymkode: 19c5e...100

Dårlig å utsette en time. Jojo. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Like dårlig av hun å ikke kunne før neste uke. Når jeg tilbudde flere andre dager. Trakk meg ikke akkurat fra avtalen! 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Like dårlig av hun å ikke kunne før neste uke. Når jeg tilbudde flere andre dager. Trakk meg ikke akkurat fra avtalen! 

Du virker veldig utålmodig og irritabel. Pluss at du kanskje ikke har den store selvinnsikten? Når du er treig med å ta kontakt, så vil hun selvfølgelig ikke tro at du er spesielt interessert. Og så utsetter du avtalen? 

Dere virker usikre begge to. Men hvis du blir så fort irritert er det et stort minus. Ikke ok. Se ting fra hennes sted, og så får du lære deg å innse at hun kanskje har grunn til å være usikker? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...