Gå til innhold

Det er ikke akkurat sommer ennå (påkledning)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag var jeg i butikken. Gradestokken her i Oslo-området viser 15 grader. Det er snev av kulde i lufta, fordi det enda er bare tidlig vår. Fint vær, men ikke akkurat varmt.

Men folk er helt gale etter sommer. Bare fordi det er sol, så kler de av seg. Du SVETTER IKKE i 15 grader!?! Men det skulle en tro folk gjør, for jeg så faktisk flere som gikk i t-skjorte og shorts! I mai, når det er femten små grader ute???

Unnskyld meg, men dette er det kun nordmenn som kan finne på å gjøre. Å ta på seg shorts fordi man liksom blir så svett og varm i dette været... 

Hva tenker dere om folk som kler av seg altfor tidlig og tror det er sommer allerede?

Anonymkode: 14af2...a15

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

I dag var jeg i butikken. Gradestokken her i Oslo-området viser 15 grader. Det er snev av kulde i lufta, fordi det enda er bare tidlig vår. Fint vær, men ikke akkurat varmt.

Men folk er helt gale etter sommer. Bare fordi det er sol, så kler de av seg. Du SVETTER IKKE i 15 grader!?! Men det skulle en tro folk gjør, for jeg så faktisk flere som gikk i t-skjorte og shorts! I mai, når det er femten små grader ute???

Unnskyld meg, men dette er det kun nordmenn som kan finne på å gjøre. Å ta på seg shorts fordi man liksom blir så svett og varm i dette været... 

Hva tenker dere om folk som kler av seg altfor tidlig og tror det er sommer allerede?

Jeg tenker at deres temperaturregulering fungerer annerledes enn min. Deretter lurer jeg på hva jeg skal ha til middag i dag :) 

Anonymkode: 730ad...064

• Liker 7
Skrevet

La nå folk få gjøre som de vil og kle seg som de vil. Noen har annerledes temperaturregulering enn andre og enkelte er veldig varme av seg. Ingenting å irritere seg over. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk selv på butikken i shorts i dag, fordi jeg arbeidet i hagen/vasket terrasse i timesvis og det blir innmari varmt i vårsola selv om grunntemperaturen ikke er så høy. Så disse folkene har kanskje et høyere aktivitetsnivå enn deg. 

Anonymkode: 98c38...a1b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk ønsker vel å dra på seg en en liten forkjølelse og slappe av på sofaen.:rolleyes:

Anonymkode: 4fd67...8b4

• Liker 2
Skrevet

Reagerer heller på de som går rundt i dunjakke mens jeg (som fryser veldig lett) syns det er for varmt med langermet genser 🤷‍♀️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker ikke så mye om dem, men jeg tenker masse om dem som tenker masse om dem. For å si det på den måten. 

Anonymkode: b2834...0ff

• Liker 1
Gjest Alkoholist
Skrevet

Svetter ikke i 15 grader? Jo, det gjør jeg. Synes det heller er rart at folk fryser og klager på at det er kaldt 10 måneder i året. Det synes ikke jeg, men jeg klager på varmen de 2 månedene i året da ingen andre klager på kulde. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Hvorfor bryr du deg ? La nå folk gå kledd som de vil. 

Skrevet

Jeg synes det er aldeles herlig å se folk i shorts og t-skjorte på denne årstiden!! Hadde ikke jeg selv vært sånn en frysepinn, så skulle jammen jeg gått med blondekjole så snart vi pusher mai! Det jeg tenker når jeg ser "sånne folk" er: fy søren, du lever livet, du vet å verdsette de dagene vi faktisk har opplett og over 16 grader her i dette landet: RESPECT!

Sånn tenker jeg. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Oslo her og.

Her har " Gutta&Jentene "skrot" " startet uteservering...

Alle følger regla, -passer på avstander, m.m.

Blir kjapt kaldt med vind, -og uansett når sola går vekk...

Kjører med stilongs, under vindtett bukse, t. skjorte over "superundertøy m. ull"- langermet,

-anorakk rundt livet, i starten, ullgenser i sekken.

Tømte sekken for Dunvest, Ullvanter, og lue, i uka som var. -Angret på det i dag...

a.

Endret av Sliten&kjørt52
Skrevet
På 8.5.2020 den 18.20, AnonymBruker skrev:

Har du vært i England? Husker jeg var i Newcastle i Januar, ca  0 grader og de fleste jentene gikk med miniskjørt på vei til utestedene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...