Khadira Skrevet 9. mai 2020 #41 Skrevet 9. mai 2020 Har enda ikke lest om en eneste person som har dødd av mangel på hvetemel, gjær eller doruller. Merkelig opplegg, altså. 1
Tarmegenbolle Skrevet 9. mai 2020 #42 Skrevet 9. mai 2020 5 timer siden, Gjeste mann skrev: Utrolig hvor lite selvkritikk noen tar. Å raske med seg alt av hvetemel og gjær er liksom greit? Ja, for det er jo lang holdbarhet liksom... det er 6 pakker gjær igjen og du rasker med deg de 5 siste? hvor usympatisk er det faktisk mulig å bli? Selvsagt er det greit. I butikken har det alltid vært førstemann til mølla-prinsippet som gjelder. Folk får lære seg å være tidligere ute. 3
Tarmegenbolle Skrevet 9. mai 2020 #43 Skrevet 9. mai 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hamstrere er en form for menneskelige parasitter. I krisesituasjoner viser de at de er noen egoistiske bøller som i praksis er en ren byrde for samfunnet. Anonymkode: 11b62...d46 Hamstrere er fornuftige mennesker som tar ansvar. Slike trenger samfunnet flere av. 4
Tarmegenbolle Skrevet 9. mai 2020 #44 Skrevet 9. mai 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Viss du til vanlig rasker med deg alt brødet slik at ingen andre får- til vanlig tar all dopapiret i hyllene slik at ingen andre har en sjangse- til vanlig røsker med deg all gjæren så ingen andre enn kun du og dine hamstrer venner får laget 80 brød i uken, (fordi dere kjedet dere). Er vill i blikket og lugger med dere 40 pakker med tomat i makrell så ingen andre kan ta det (for det var faktisk akkurat slik det var den første uken) så vil jeg si at du har abnorme problemer i livet ditt av den helt egoistiske selvsentrerte sorten... Jeg og kan og som sagt handle store kvantum på salg men den type hamstring som var under korona finnes det faktisk ingen ynnskyldning for; du er bare et kvalmt usympatis menneske som det nå finnes 9000 + memes av og som verden ler av. Tåpelig. Anonymkode: 42e44...a1c Det er akkurat samme type hamstring du selv sier du gjør. 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #45 Skrevet 9. mai 2020 Ja, dere får sitte der med joikakakene og snurringen på boks og kose dere fremover, hamstere. Veldig fornuftig. Anonymkode: 7a65e...c47 5
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #46 Skrevet 9. mai 2020 Ikke bry dere å diskuterer med dem, noen mennesker er bare dårlige mennesker Anonymkode: 3d5e3...b77 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #47 Skrevet 9. mai 2020 En ting er i dyreriket der de faktisk ikke vet bedre, first come first served. Men at folk som burde vært høyst oppegående individ faktisk ikke ser problemet med å kjøpe opp alt av tørrvarer og dopapir? At de sier at folk skulle kommet til butikken tidligere? Nei vet du hva. Det er ikke alle som har mulighet til å reke på butikken hele tiden, noen av oss jobber. Og når arbeidsdagen er over og hyllene er tomme, hva da? Skulle jeg liksom søkt om disp for å dra på kiwi fra 10-11? Det betryggende med dette, er at om det bryter ut krig, zombier eller hva det enn måtte være, så er det hamstrerne som stryker med først. Ser det på film igjen og igjen - det er de egoistiske og selvsentrerte som kun tenker på seg selv som dauer først. Det er min trøst oppi alt dette. Anonymkode: a6b1f...cd5 4
Tarmegenbolle Skrevet 9. mai 2020 #48 Skrevet 9. mai 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: En ting er i dyreriket der de faktisk ikke vet bedre, first come first served. Men at folk som burde vært høyst oppegående individ faktisk ikke ser problemet med å kjøpe opp alt av tørrvarer og dopapir? At de sier at folk skulle kommet til butikken tidligere? Nei vet du hva. Det er ikke alle som har mulighet til å reke på butikken hele tiden, noen av oss jobber. Og når arbeidsdagen er over og hyllene er tomme, hva da? Skulle jeg liksom søkt om disp for å dra på kiwi fra 10-11? Det betryggende med dette, er at om det bryter ut krig, zombier eller hva det enn måtte være, så er det hamstrerne som stryker med først. Ser det på film igjen og igjen - det er de egoistiske og selvsentrerte som kun tenker på seg selv som dauer først. Det er min trøst oppi alt dette. Anonymkode: a6b1f...cd5 Hamstrere vil selvsagt leve lengst. Det er kun på film noe annet ville skjedd. 4
Tarmegenbolle Skrevet 9. mai 2020 #49 Skrevet 9. mai 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, dere får sitte der med joikakakene og snurringen på boks og kose dere fremover, hamstere. Veldig fornuftig. Anonymkode: 7a65e...c47 Nå finnes det heldigvis mange flere varelinjer hos alle kjedene enn joikakaker og snurring på boks 5
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #50 Skrevet 9. mai 2020 1 minutt siden, Tarmegenbolle skrev: Hamstrere vil selvsagt leve lengst. Det er kun på film noe annet ville skjedd. Nei, altruisme spiser hamstere til frokost. Anonymkode: 7a65e...c47 3
Tarmegenbolle Skrevet 9. mai 2020 #51 Skrevet 9. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, altruisme spiser hamstere til frokost. Anonymkode: 7a65e...c47 På film, ja. I virkeligheten holder mat liv i folk. 4
Tarmegenbolle Skrevet 9. mai 2020 #52 Skrevet 9. mai 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke bry dere å diskuterer med dem, noen mennesker er bare dårlige mennesker Anonymkode: 3d5e3...b77 Man er ikke et dårlig menneske bare fordi man ikke hamstrer. Man er bare dum. 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #53 Skrevet 9. mai 2020 7 minutter siden, Tarmegenbolle skrev: Hamstrere vil selvsagt leve lengst. Det er kun på film noe annet ville skjedd. Håper joikakakene opprører magen din og du går tom for toalettpapir. Anonymkode: a6b1f...cd5 1
Tarmegenbolle Skrevet 9. mai 2020 #54 Skrevet 9. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Håper joikakakene opprører magen din og du går tom for toalettpapir. Anonymkode: a6b1f...cd5 Joikakaker eier jeg ikke, og toalettpapir har jeg alltid et solid lager av. Kjøper noen sekker når det er redusert pris, slik at det varer til neste gang det er redusert pris. 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #55 Skrevet 9. mai 2020 7 minutter siden, Tarmegenbolle skrev: Man er ikke et dårlig menneske bare fordi man ikke hamstrer. Man er bare dum. Wow, for ett godt menneske som kjøpte all dopapapiret og insulinet så ingen andre kunne få, wow skikkelige gode mennesker altså, fortjener heltebj Anonymkode: 3d5e3...b77 6
Tarmegenbolle Skrevet 9. mai 2020 #56 Skrevet 9. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Wow, for ett godt menneske som kjøpte all dopapapiret og insulinet så ingen andre kunne få, wow skikkelige gode mennesker altså, fortjener heltebj Anonymkode: 3d5e3...b77 Ja, absolutt. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #57 Skrevet 9. mai 2020 Akkurat nå, Tarmegenbolle skrev: Ja, absolutt. Ergo dårlig menneske Anonymkode: 3d5e3...b77 4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #58 Skrevet 9. mai 2020 4 minutter siden, Tarmegenbolle skrev: Joikakaker eier jeg ikke, og toalettpapir har jeg alltid et solid lager av. Kjøper noen sekker når det er redusert pris, slik at det varer til neste gang det er redusert pris. Tviler på at du har nok toalettpapir til den bedritne holdningen din ovenfor medmennesker. Anonymkode: a6b1f...cd5 3
Tarmegenbolle Skrevet 9. mai 2020 #59 Skrevet 9. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ergo dårlig menneske Anonymkode: 3d5e3...b77 Helt uenig. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #60 Skrevet 9. mai 2020 1 minutt siden, Tarmegenbolle skrev: Helt uenig. Selvsagt, men du mangler jo tydligvis selvinnsikt, ingen som er hyggelig med deg i tråden Anonymkode: 3d5e3...b77 4
Anbefalte innlegg