Gå til innhold

"Triomar omega 3 - hjerte"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte akkurat disse og åpnet en kapsel, men det lukter skikkelig sterk ekkel fisk og smaker fisk. Leser at det betyr at produktet er harsknet / blitt dårlig? De garanterer jo for at oljen skal være helt ren og fersk... Lukter dine ekkel fisk og smaker fisk?

Anonymkode: 3d8fb...ba7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Kjøpte akkurat disse og åpnet en kapsel, men det lukter skikkelig sterk ekkel fisk og smaker fisk. Leser at det betyr at produktet er harsknet / blitt dårlig? De garanterer jo for at oljen skal være helt ren og fersk... Lukter dine ekkel fisk og smaker fisk?

Det er ikke fordi at jeg har noe imot fiskesmak, men det kan være et tegn på at oljen er dårlig?

AnonymBruker
Skrevet

Tran er jo harsknet fiskeolje, så jeg vet ikke hva du ventet deg? 🤷‍♀️

Anonymkode: 93009...2ca

AnonymBruker
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Tran er jo harsknet fiskeolje, så jeg vet ikke hva du ventet deg? 🤷‍♀️

Anonymkode: 93009...2ca

Skjønner ikke hvor du har det fra? Selvfølgelig er ikke tran eller omega 3 kapsler ment å være harsknet fiskeolje

Hvorfor skulle ellers selskaper som produserer disse garantere for at fiskeoljen ikke er harsknet? Eller artikler som som sier det er helseskadelig, og bekymring over harsknet fiskeolje?

Skrevet

Du skal jo normalt ikke åpne kapslene. De skal svelges hele, og da skal man ikke merke lukten. Noe mange leverandører overlever på. Men tran harskner dessverre meget fort om det ikke lages og oppbevares på korrekt måte.

Jeg tar daglig omega3 i flytende form, og de flaskene skal maks stå 30 dager etter åpning. Men nå når jeg endelig kom meg tilbake til campingvognen etter vinteren så fant jeg en åpnet flaske som hadde stått siden i fjor sommer som var like fin. Noe som betyr at produktet er laget på en måte som tåler å stå lenge. Uåpnet kan de flaskene stå i romtemperatur i intill 1,5 år uten å forringes. 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, smilo said:

Du skal jo normalt ikke åpne kapslene. De skal svelges hele, og da skal man ikke merke lukten. Noe mange leverandører overlever på. Men tran harskner dessverre meget fort om det ikke lages og oppbevares på korrekt måte.

Jeg tar daglig omega3 i flytende form, og de flaskene skal maks stå 30 dager etter åpning. Men nå når jeg endelig kom meg tilbake til campingvognen etter vinteren så fant jeg en åpnet flaske som hadde stått siden i fjor sommer som var like fin. Noe som betyr at produktet er laget på en måte som tåler å stå lenge. Uåpnet kan de flaskene stå i romtemperatur i intill 1,5 år uten å forringes. 

Åpnet en kapsel pga. hadde lest om dårlig fiskeolje. Dumt, siden dette skulle være skikkelig kvalitet og ble kjøpt på apoteket. Men nå vet ikke jeg om den faktisk er harsknet - vil du si at fiske lukt og smak er et dårlig tegn? Har du link til den du bruker? Den høres jo bra ut.

Skrevet

Jeg mener fiskelukt er et dårlig tegn. Men det er fordi jeg vet det finnes produkter som ikke verken lukter eller smaker fisk/ tran

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, smilo said:

Jeg mener fiskelukt er et dårlig tegn. Men det er fordi jeg vet det finnes produkter som ikke verken lukter eller smaker fisk/ tran

Takk for svar. Hva er navnet på tranen/omega-3 du tar?

Skrevet

Den jeg tar finnes ikke i butikk. Den heter Balance oil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...