Gå til innhold

Vanskelig med orgasme etter vektoppgang

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 
jeg har fått barn og lagt på meg MYE! Hele 35kg. 
jeg kjenner meg ikke igjen, og da spesielt under sex. 
tidligere klarte jeg å sprute og få orgasmer flere ganger under sex. Det gikk lekende lett på alle måter. 

Men nå sliter jeg, sex føles heller ikke det samme. Jeg blir ikke like kåt selv om det er Veldig godt. Må ha vibrator hvis jeg skal oppnå orgasme.
Jeg kan se at det kan ha en direkte grunn med vektoppgangen, jeg føler meg jo ikke noe fin å se på lenger. Det er tyngre og vanskelig å gjøre ting jeg gjorde før i senga. 

er det flere som har opplevd dette? Jeg trener og spiser sunt for å jobbe ned vekten, men det tar jo tid. 

Anonymkode: acc70...348

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det du nevner er en del av det. Ved overvekt vil og kroppen være i hormonell ubalanse, noe som påvirker humør og energinivå. Det du merker nå er bare begynnelsen av nedoverbakken. Mitt råd er å snu. Ta kroppen tilbake, det er oftest bare et resultat av livsstilen du har lagt om til. Din nye normal er ikke normalen. Uansett hva all verdens kroppspositivister etter mitt innlegg kommer til å skrive. Du har kjent på det at det ikke fungerer. Ta din kropp tilbake. Den som fungerte slik du vil at din kropp skal fungere. Ditt kommer du, hvis du bestemmer deg for det. Det har mange av mine klienter klart. 

Stå på. Du er sjefen.

Anonymkode: 9105f...dfd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Problemene dine kan nå vel være vel så mye etter selve graviditeten og potensielle endringer i underlivet fra den? Trenger ikke ha noe med vekt å gjøre å utgangspunktet, for overvektige trenger da ikke ha problemer med verken sex og orgasme. Men om du merker at du hindrer deg i å slippe løs grunnet tyngre kropp og at du er misfornøyd med deg selv burde det heller være en motivasjon å jobbe med å endre seg selv (i sinn og kropp). Har mine tvil at selve vektoppgangen er problemet. 

Anonymkode: 9dba4...38b

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. 
jo det er nok at jeg sliter med å slippe meg løs siden jeg ikke er fornøyd eller tilfreds med kroppen min. 
jeg har en fettsykdom(lipødem) som rammer hoftene og beina mine, den har også blitt værre etter svangerskapet. 
Og det påvirker meg på alle måter. Utseendemessig føler jeg meg forferdelig og lite attraktiv. 
jeg har tidligere klart å gå ned 30kg. Men denne gangen er det vanskeligere, jeg vil bare sove i en uke også våkne opp til den gamle kroppen min. 

ellers så er jeg usikker på om fødselen har gjort skade, fødsel tok 40min. Men slapp å sy og hadde ikke andre komplikasjoner. Samme skjedde etter første barnet. 
føler meg sånn sett «fin» der nede. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke overvektig selv, men har opplevd at etter jeg gikk opp 10 kg- fra 60 til 70 kg, så er det faktisk litt tyngre for meg å få orgasme!! Vet ikke helt hvorfor for føler meg fortsatt fin- har i tillegg fått yppige pupper. Før følte jeg de var små. Men det virker rett og slett bare som det er litt tyngre å få I gang kroppen. Jeg kommer bestandig, men nå som oftest bare en gang per runde. Før kunne jeg lettere komme mange ganger .. 

Anonymkode: d83b7...3a1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke overvektig selv, men har opplevd at etter jeg gikk opp 10 kg- fra 60 til 70 kg, så er det faktisk litt tyngre for meg å få orgasme!! Vet ikke helt hvorfor for føler meg fortsatt fin- har i tillegg fått yppige pupper. Før følte jeg de var små. Men det virker rett og slett bare som det er litt tyngre å få I gang kroppen. Jeg kommer bestandig, men nå som oftest bare en gang per runde. Før kunne jeg lettere komme mange ganger .. 

Anonymkode: d83b7...3a1

Ja akkurat det merker jeg også. Det tar lenger tid å få i gang kroppen. 🙈

ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg «mistet» den goooode orgasmen når jeg la på meg 30!!! Kg under graviditet, har enda 10 igjen av ekstravekten, går treigere enn vanlig å komme enda

Anonymkode: ea3e8...a78

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke lagt på meg, men etter lengre tids sykdom har jeg blitt i mye dårligere form. Kondisen er dårligere og jeg er mye svakere, og det er mye vanskeligere å få orgasme nå enn før. 

Jeg ønsker deg lykke til med å ta tilbake kroppen og livet ditt!

Anonymkode: 1e286...635

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...