lalela Skrevet 8. mai 2020 #1 Skrevet 8. mai 2020 Hva vil du kjøpe som helgekos akkurat nå? Prøver å tenke meg fremt til hva jeg skal kjøpe inn til helgen
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #2 Skrevet 8. mai 2020 Jeg spurte sønnen min (voksen men hjemmeboende) hva han ville ha til middag på søndag, og da spurte han om vi rett og slett kunne droppe varmmat og bare ta rekesmørbrød. Altså kjøpe masse reker, loff og majones, og så gasse oss med dette til søndag. Det er jo utrolig godt med reker Anonymkode: a688b...558 3
Ceccar Skrevet 8. mai 2020 #3 Skrevet 8. mai 2020 Vi skal ha tacoflette idag, til kveldskos vil jeg ha litt salt potetgull, melkesjokolade og battery😅 det skal vare hele helgen da😁 1
Gjest Emet Skrevet 8. mai 2020 #4 Skrevet 8. mai 2020 Blir lasagne og brownie her så ikke så kreative dessverre 😄
lalela Skrevet 8. mai 2020 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2020 5 minutter siden, Emet skrev: Blir lasagne og brownie her så ikke så kreative dessverre 😄 Det hørtes jo utrolig godt ut! Er jo ikke noe vits i å skifte ut det som funker 😁
lalela Skrevet 8. mai 2020 Forfatter #6 Skrevet 8. mai 2020 Jeg føler mest for å kjøpe boller og brus! Det er jo en klassiker 😊
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #7 Skrevet 8. mai 2020 Jeg drømmer om helstekt skinnfri smørflyndre toppet med dampede hvite asparges, ferske reker og brunet smør med gressløk og estragon, med en Meursault hvit burgunder til. Dessverre er fiskebutikken min stengt inntil videre. Ellers blir det i kveld entrecôte, ovnsstekte pastinakker, dampet lilla asparges og hjemmelaget urte/kryddersmør, med argentinsk Malbec. Anonymkode: 9c02e...012 4
Strikkegurine Skrevet 8. mai 2020 #8 Skrevet 8. mai 2020 Jeg har blitt fullstendig hekta på den nye sjokoladen til nidar hvor man får tre forskjellige sjokolader i en plate 😍 så skal vi ha taco i dag, hjemmelaget italiensk pizza i morgen og enchiladas på søndag 😋 1
Ariana807 Skrevet 8. mai 2020 #9 Skrevet 8. mai 2020 25 minutter siden, lalela skrev: Hva vil du kjøpe som helgekos akkurat nå? Prøver å tenke meg fremt til hva jeg skal kjøpe inn til helgen Jeg har akkurat funnet en fantastisk oppskrift til å lage satay kyllingspyd 😄 Så jeg har kyllig på marinering i kjøkeskapet nå. Skal servere det med den Findus Wok med saus - creamy coconut wok. Den er helt fantastick supert, kunne ikke laget det bedre fra bunnen! Jeg fant den fantastiske chipsen til Kims Snack Chips, den koster 50kr++ i butikken 😵 men var på tilbud til 24,90kr. Så har den og noe sjokolade, lakris liggende den nye dream isen med lite kalorier, den med sjokolade (husker ikke navnet), men er super god. Det blir en super digg kveld 😄
Gjest Alkoholist Skrevet 8. mai 2020 #11 Skrevet 8. mai 2020 Fredag: Spagetti og kjøttdeig Lørdag: Pizza Søndag: Pannekaker Til kvelds: Popcorn, sjokolade og brus
Gjest Koya Skrevet 8. mai 2020 #12 Skrevet 8. mai 2020 Jeg skal lage hjemmelaget kylling korma og solskinnsboller 🤩
Thjelp Skrevet 8. mai 2020 #13 Skrevet 8. mai 2020 Jeg har så ufattelig lyst på vaniljeis med O’boy pulver😋 Og ordentlig god Vannmelon🍉 Og pizza, jeg har alltid lyst på pizza🍕😍 1
Nuith Skrevet 8. mai 2020 #14 Skrevet 8. mai 2020 Idag ble det pad thai og sveler til middag. Iskaffe til dessert. Imorgen blir det pasta, og smågodt som lørdagskos!
Illumi Skrevet 8. mai 2020 #15 Skrevet 8. mai 2020 Imorgen blir det chrevresalat med rødbeter, babyleafmix, rødløk og valnøtter med honningvinaigrette 🥰 Lollipop til kveldskos. 1
Lady Lovelylocks Skrevet 8. mai 2020 #16 Skrevet 8. mai 2020 (endret) 1 time siden, Ariana807 skrev: Jeg fant den fantastiske chipsen til Kims Snack Chips, den koster 50kr++ i butikken 😵 Hvor??, på tilbud altså. Endret 8. mai 2020 av Lady Lovelylocks
Ariana807 Skrevet 8. mai 2020 #17 Skrevet 8. mai 2020 24 minutter siden, Lady Lovelylocks skrev: Hvor??, på tilbud altså. Coop obs hadde det på tilbud 😄
Lady Lovelylocks Skrevet 9. mai 2020 #18 Skrevet 9. mai 2020 17 timer siden, Ariana807 skrev: Coop obs hadde det på tilbud 😄 Takk 🌸
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå