AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #1 Skrevet 8. mai 2020 Har bestilt i alle år fra de fordi de har brukt modeller, nå vises de fleste kjoler uten modell og da er det nesten poengløst for meg å handle der. Kommer til å bli enda flere returer i så fall. Snitt, fall, lengde, vidde, passform osv vises jo 100 ganger bedre når et plagg er på en kropp!! Tror dere dette er midlertidig pga Corona? https://www.zalando.no/dameklaer-kjoler/?order=activation_date Anonymkode: e8ffb...531 5
Mokkilokki Skrevet 8. mai 2020 #2 Skrevet 8. mai 2020 De skal vel ha varene ut kjapt. I tillegg koster det og leie modeller. De aller fleste nettbutikkene sliter fortiden. Du kan jo i filteret aktivere alt du trenger og vite om kjolene, både passform osv.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #3 Skrevet 8. mai 2020 Nei tror ikke det har noe med corona å gjøre. Dårlig service. Anonymkode: e5e06...62d 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #4 Skrevet 8. mai 2020 Samme her. Ser jo ikke hvordan kjolene kommer til å sitte på. Da er det nesten bedre å heller gå rundt og lete i fysiske butikker Anonymkode: f0f85...85b 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #5 Skrevet 8. mai 2020 Enig. Får heller ikke opp tilbakemeldingene andre har lagt til, selv om det står at det er flere av de. Mulig det har noe med appen å gjøre, da.. Anonymkode: 049b8...a74 4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #6 Skrevet 8. mai 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig. Får heller ikke opp tilbakemeldingene andre har lagt til, selv om det står at det er flere av de. Mulig det har noe med appen å gjøre, da.. Anonymkode: 049b8...a74 De usynlige omtalene er lagt inn på andre språk. Det hender jeg går inn på andre lands sider og leser der. Synd at de ikke legger inn alt på den norske siden med mulighet for automatisk oversettelse. Anonymkode: f1241...7cf 4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #7 Skrevet 8. mai 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: De usynlige omtalene er lagt inn på andre språk. Det hender jeg går inn på andre lands sider og leser der. Synd at de ikke legger inn alt på den norske siden med mulighet for automatisk oversettelse. Anonymkode: f1241...7cf Ok det gir mnening ! Har lurt på hvorfor jeg ikke ser omtalene Anonymkode: c9d85...06e 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #8 Skrevet 9. mai 2020 Ser heller ikke omtalene. Savner dem Anonymkode: e998f...106 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #9 Skrevet 9. mai 2020 Men hva har det å si for deg hvordan klærne sitter på noen andres kropp? Sannsynligvis vil de sitte annerledes på deg. Se heller på målene, og sammenlign med klær du allerede eier. Man får uansett et godt inntrykk av hvordan stoffet oppfører seg bare ved å se på hvordan plagget henger fra kleshengeren. Anonymkode: 60205...8ca 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #10 Skrevet 9. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hva har det å si for deg hvordan klærne sitter på noen andres kropp? Sannsynligvis vil de sitte annerledes på deg. Se heller på målene, og sammenlign med klær du allerede eier. Man får uansett et godt inntrykk av hvordan stoffet oppfører seg bare ved å se på hvordan plagget henger fra kleshengeren. Anonymkode: 60205...8ca Det har selvsagt mye å si. Mye lettere å se om det er et plagg man kan tenke seg å bestille når det blir vist todimensjonalt og ikke endiemnsjonalt. Anonymkode: e8ffb...531 2
Elaine Marley Skrevet 9. mai 2020 #11 Skrevet 9. mai 2020 Er det ikke på grunn av corona da? De har jo alltid hatt modeller før. Kanskje ikke så enkelt å få tak i modeller nå, men ser at Asos for eksempel har klart å løse det. Det ser ut som modellene der tar bilder hjemme eller i hvert fall ikke i studio, om ikke det er tilfeldig da. Man kan fortsatt se på målene oppgitt og ikke alltid det stemmer med hvordan klærne ser ut på modellen uansett. Jeg pleier å se på snitt og klær jeg vet ser bra ut på meg. Går på noen bomturer, men jeg returnerer få plagg.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #12 Skrevet 9. mai 2020 1 minutt siden, Elaine Marley skrev: Er det ikke på grunn av corona da? De har jo alltid hatt modeller før. Kanskje ikke så enkelt å få tak i modeller nå, men ser at Asos for eksempel har klart å løse det. Det ser ut som modellene der tar bilder hjemme eller i hvert fall ikke i studio, om ikke det er tilfeldig da. Man kan fortsatt se på målene oppgitt og ikke alltid det stemmer med hvordan klærne ser ut på modellen uansett. Jeg pleier å se på snitt og klær jeg vet ser bra ut på meg. Går på noen bomturer, men jeg returnerer få plagg. Jeg returnerer uansett ca 80% av det jeg bestiller, nå blir det enda vanskeligere. Kommer nok til å kutte de ut. Anonymkode: e8ffb...531
Elaine Marley Skrevet 9. mai 2020 #13 Skrevet 9. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg returnerer uansett ca 80% av det jeg bestiller, nå blir det enda vanskeligere. Kommer nok til å kutte de ut. Anonymkode: e8ffb...531 Åja, må vel innrømme at jeg savner bilder med modell jeg også, men har tatt sjansen å bestille noe derfra nå.
Gjest Gretagarbo Skrevet 9. mai 2020 #14 Skrevet 9. mai 2020 Jeg pleier å google navnet på plagget jeg e interessert i, da kommer det ofte opp flere bilder av hvordan det ser ut på.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #15 Skrevet 9. mai 2020 Kjøp klær i fysiske butikker - problem solved. Anonymkode: 3bdde...844
Plengionika Skrevet 9. mai 2020 #16 Skrevet 9. mai 2020 9 minutter siden, Gretagarbo skrev: Jeg pleier å google navnet på plagget jeg e interessert i, da kommer det ofte opp flere bilder av hvordan det ser ut på. Dette var jo en god ide uansett. Da kan man se plagget på forhåpentligvis flere og ulike modeller. 2
Elaine Marley Skrevet 9. mai 2020 #17 Skrevet 9. mai 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøp klær i fysiske butikker - problem solved. Anonymkode: 3bdde...844 Dette kan ikke alle gjøre. I hvert fall når man har en kropp som min, der bukser og en del andre plagg blir for korte Fysiske butikker tar bare inn klær i størrelser som selges mest av. I tillegg så har nettbutikker større utvalg. Her jeg bor er det for eksempel bare Cubus og sånt. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #18 Skrevet 9. mai 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøp klær i fysiske butikker - problem solved. Anonymkode: 3bdde...844 Utvalget er 1000 ganger bedre enn i hvilken som helst by i Norge. Anonymkode: e8ffb...531 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #19 Skrevet 9. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har selvsagt mye å si. Mye lettere å se om det er et plagg man kan tenke seg å bestille når det blir vist todimensjonalt og ikke endiemnsjonalt. Anonymkode: e8ffb...531 Man skulle virkelig tro at dette sa seg selv, eller hva? Anonymkode: f1241...7cf 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #20 Skrevet 9. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Man skulle virkelig tro at dette sa seg selv, eller hva? Anonymkode: f1241...7cf Ja for meg betyr det mye. Det er er grunn til at man tar seg til til å prøve klær i butikken fremfor å bare se og ta på plagget på en henger. Det er sååå ofte jeg tenker at DEN toppen passer garantert men prøver likevel også passer ikke toppen i det hele tatt. Anonymkode: e8ffb...531 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå