AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #21 Skrevet 8. mai 2020 2 minutter siden, Forumhei skrev: Velg Franskbulldog, kan gå lite turer, ikke veldig aktiv men sosial😂 elsker kos. Utrolig lett å aktivisere, da han blir sliten av litt lek med pinne👍🏻. Kan være alene hjemme en arbeidsdag uten å gjøre rampestreker, men sett på radio for trygget. de sliter med å regulere varme, så ikke dra de med på langtur på Varme dager. Jeg har helt motsatt erfaring med fransk bulldog. Dette er sta, lekne hunder med masse energi og ramp som elsker å få bruke kroppen sin så fremt det ikke er for varmt. Anonymkode: c5432...77d
Gjest Forumhei Skrevet 8. mai 2020 #22 Skrevet 8. mai 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har helt motsatt erfaring med fransk bulldog. Dette er sta, lekne hunder med masse energi og ramp som elsker å få bruke kroppen sin så fremt det ikke er for varmt. Anonymkode: c5432...77d Så rart😅, ikke slike med de vi har hatt. Min er utrolig glad i pinner og vi bor ved skogen , jeg kan ta med han ut og la han leke og jakte på pinner( sliter han sikkelig ut på 10 min med lek, så kan han ligge rett ut mange timer etterpå🤠.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #23 Skrevet 10. mai 2020 Her er resultatene om du velger en liten hund med lite pelsstell og lavt aktivitetsnivå på nkk sine sider. Anonymkode: 8bcf8...49c
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #24 Skrevet 10. mai 2020 Ikke hør på alle de negative her. Har selv ikke helse til å gå lange turer hver dag, men jeg og hunden min gjør alt sammen. Hun er sjeldent alene, er med på alt og er en ordentlig livsglad sak. Både aktive og helt rolige dager settes pris på. Vi går kanskje 1 time totalt en sjelden gang, som oftest godt under en time men vi er mye ute når det er fint vær og hunden får brukt hodet hver dag. Enten trener vi triks, smeller, gjemmer godbiter eller leker med aktivitetsbrett. Dersom du skal ha en pelsrase slik mange foreslår, må du enten være klar for besøk hos frisøren annenhver mnd eller klippe selv. Jeg har en pelsrase selv, siden jeg hater røyting, men pelsstell tar tid. Enten må man holde hunden kortklipt, eller bruke 2-3 timer ukentlig på dette. Jeg ser mange med ustelte pelshunder, så sett deg grundig inn i hva disse rasene krever før du velger en. Det kan for øvrig også bli en fantastisk interesse, det å stelle frem en flott pels er artig og! Velg alltid renrase, ikke pelsrase blandet med ikke-pelsrase eller annen pelsrase. Det er lurt å vite hva du får. Jeg forstår det sånn at pelsstell ikke er så interessant. Her er noen raser jeg tenker du kan titte på: tibetansk spaniel, taliensk mynde, papillon, cavalier, kinesisk nakenhund, griffon. Noen av disse rasene er som å banne i kirka her, forståelig nok. Men gjør grunnarbeidet med å velge en oppdretter skikkelig, så får du en herlig kompis med god helse! Anonymkode: 81024...4b1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå