Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere noen tips for at den ikke skal se flekkete eller stygg ut? Har kjøpt sofie elise sin og har aldri gjort dette før. Og har det masse å si at jeg ikke har påføringen hansker, går det fint å bruke hendene?

Anonymkode: 186f6...898

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har dere noen tips for at den ikke skal se flekkete eller stygg ut? Har kjøpt sofie elise sin og har aldri gjort dette før. Og har det masse å si at jeg ikke har påføringen hansker, går det fint å bruke hendene?

SE har selv lagt ut bilder av seg selv der hun er kjempeskjoldete av sin egen selvbruning. Men det er en annen sak.

Ikke bruk hendene, bruk engangshansker hvis du ikke har vott.  Skrubb deg litt meg skrubbekrem eller skrubbevott før selvbruning. Smør bodylotion på knær og albuer.  Vent til selvbruingen er tørket før du tar på løse klær, sov med den og regne med at sengetøyet blir flekkete hvis du har kjøpt en type med brunfarge i. 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det for kropp og ansikt, eller begge? Dersom det er for kropp: Hårfjerning og peeling dagen før, slik at huden får tid til å roe seg. Godt med fuktighetskrem, spesielt på føtter/ankler, knær og albuer, både dagen før og gjerne samme dag også.

Ansikt: syrepeeling og godt ned fukt kvelden før. Legg gjerne litt ekstra fukt før påføring av selvbrunining, men la den trekke godt inn.

Du ka gjerne bruke hendene til påføring, bare husk å vaske hendene godt og bruk en neglebørste slik at du ikke får brune håndflater og skjoldete negler :) Bruk evt. engangshansker, funker bra det også.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner ikke dette merket. 

Men før blandet jeg selvbruningskrem med vanlig krem, og ble gradvis brunere over flere dager. 

Nå bruker jeg glow drops i stedet i vanlig krem, og kan styre hvor mørk jeg er på den måten. 

Legger alltid litt ekstra der man naturlig blir brun, ser bare rart ut at man er brun under armene (der smører jeg aldri) eller like brun under haka som i ansiktet. 

Anonymkode: 3f204...0ca

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...