AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #1 Skrevet 8. mai 2020 Er de bitre fordi de ikke har en penis og vet at de aldri får oppleve hvor deilig det er å ha pikken inni ei dame? Det hadde i alle fall gjort meg bitter. Anonymkode: 5abca...605
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #2 Skrevet 8. mai 2020 De er bitre fordi slankeoperasjonen ikke funka, og må tagge bekjente de ikke liker på flaue ting på Facebook for å føle seg bedre med seg selv. Anonymkode: 93cd3...e28
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #3 Skrevet 8. mai 2020 Bitre fordi de ikke kan tisse ute om vinteren uten å bli kald på rumpa. Anonymkode: 2f307...100 4
Humle Brumle Skrevet 8. mai 2020 #4 Skrevet 8. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er de bitre fordi de ikke har en penis og vet at de aldri får oppleve hvor deilig det er å ha pikken inni ei dame? Det hadde i alle fall gjort meg bitter. Anonymkode: 5abca...605 Er det sånnt du går å filosoferer om😂😂 Er heller bitter for at det er så lang dokø for oss damer. Men når jeg er bitter er det mest sannsynlig helt andre grunner enn kjønnet mitt. Jeg er glad i å være dame. 9
Bamseklemmer Skrevet 8. mai 2020 #5 Skrevet 8. mai 2020 Hvorfor hjelper du dem ikke ut av bitterheten da din grådigper, er du redd kvinner eller for å bruke utstyret ditt?😂 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #6 Skrevet 8. mai 2020 Du høres ut som en bitter mann, TS. Anonymkode: d37a3...5b1 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #7 Skrevet 8. mai 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er de bitre fordi de ikke har en penis og vet at de aldri får oppleve hvor deilig det er å ha pikken inni ei dame? Det hadde i alle fall gjort meg bitter. Anonymkode: 5abca...605 🤣 hehehehe nei har aldri gått og tenkt på akkurat det. Det er nok bare hankjønn som finner på å tenke sånne tanker din tøyse gutt. Anonymkode: 39b1d...a0f 4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #8 Skrevet 8. mai 2020 Jammen klarte du ikke å lage enda en penistråd. Om enn litt fordekt. Anonymkode: fad94...209 4
youcancallmejune Skrevet 8. mai 2020 #9 Skrevet 8. mai 2020 Jeg tror du ville blitt både skuffet og overrasket hvis du visste hvor lite kvinner egentlig går rundt og tenker på peniser sånn i det daglige. 8
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #10 Skrevet 8. mai 2020 Nå har det seg faktisk slik at kvinner har sterke orgasmer enn menn, så akkurat det der er ett ganske dårlig eksempel. Men begge kjønnene har fordeler og ulemper. Om man velger å være bitter over de forskjellene er opp til hvert enkelt individ. Men du TS slår meg som en bitter person, ingen lykkelige mennesker lager slike tråder. Anonymkode: 859bd...d40 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #11 Skrevet 8. mai 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har det seg faktisk slik at kvinner har sterke orgasmer enn menn, så akkurat det der er ett ganske dårlig eksempel. Men begge kjønnene har fordeler og ulemper. Om man velger å være bitter over de forskjellene er opp til hvert enkelt individ. Men du TS slår meg som en bitter person, ingen lykkelige mennesker lager slike tråder. Anonymkode: 859bd...d40 Tror at dette bare er laget for å provosere på humoristisk måte. Jeg fikk meg iallefall en god latter. Har litt sans for disse rampete guttene som vil provosere oss til å bli sure. 😆 Anonymkode: 39b1d...a0f
Ardwinna Skrevet 8. mai 2020 #12 Skrevet 8. mai 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du høres ut som en bitter mann, TS. Anonymkode: d37a3...5b1 Eller bare en mann som korona-kjeder seg. Et godt tips da er jo selvfølgelig å logge seg på KG og bølle litt med de "bitre damene" 1
Imperfectionibus Skrevet 8. mai 2020 #13 Skrevet 8. mai 2020 1 time siden, Ny medlem skrev: Er det sånnt du går å filosoferer om😂😂 Er heller bitter for at det er så lang dokø for oss damer. Men når jeg er bitter er det mest sannsynlig helt andre grunner enn kjønnet mitt. Jeg er glad i å være dame. Da går jeg bare på guttedoen. Ville aldri byttet kjønn er for glad i alle fordelene med å være dame
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #14 Skrevet 8. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er de bitre fordi de ikke har en penis og vet at de aldri får oppleve hvor deilig det er å ha pikken inni ei dame? Det hadde i alle fall gjort meg bitter. Anonymkode: 5abca...605 Hahahhha høres ut som du er bitter fordi du ikke vet hvor fantastisk deilig det er å bli penetrert, kanskje du egentlig drømmer om å bli det selv ? BitterMAN ? Og takk for latteren, jeg trengte noe å le av i dag Anonymkode: 62a86...46c
HalldirV2 Skrevet 8. mai 2020 #15 Skrevet 8. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er de bitre fordi de ikke har en penis og vet at de aldri får oppleve hvor deilig det er å ha pikken inni ei dame? Det hadde i alle fall gjort meg bitter. Anonymkode: 5abca...605 Fjortis
Gjest Skrevet 8. mai 2020 #16 Skrevet 8. mai 2020 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg