Banankaka04 Skrevet 8. mai 2020 #1 Skrevet 8. mai 2020 Hei! Jeg lurte bare på om noen visste om noen "kjente" dikt som handler om vennskap eller hva en god venn er? Det hadde vært hyggelig om noen hadde hatt lyst til å dele, for jeg finner ikke så mange dikt som handler om dette temaet på nettet... Jeg finner bare veldig korte dikt, og jeg tenkte heller på litt lange dikt... De trenger ikke å være kjempelange, men ikke kjempekorte heller... Noen som har noe? På forhånd, tusentakk!
PokemonGone Skrevet 8. mai 2020 #2 Skrevet 8. mai 2020 https://dikt.org/Kategori:Vennskap Jeg ville bringe deg solen Jeg ville bringe deg solen, om du ble redd i mørke. Jeg ville stanset regnet, om du trengte tørke. Jeg ville fanget en stjerne, for å lyse din vei. Var dette mulig, ville jeg gjordt d for deg! Jeg ville gitt deg regnbuen, om dagen var grå. Jeg ville stoppet tiden, så du kunne rekke å forstå. Jeg ville funnet verdens ende, om det var dit du ville dra. For alt jeg ønsker; er at du skal ha det bra 😊 Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå