Pandore Skrevet 8. mai 2020 #1 Del Skrevet 8. mai 2020 Vi er en familie på 5. Har nettopp pusset opp gangen og jeg er på jakt etter ny oppbevaring til sko. Dette gjelder skoene som står fremme til daglig, det blir noen par per person.... Hvordan oppbevarer dere skoene deres i gangen? Tidligere har vi hatt en benk som man kan sitte på med to hyller under, men dette blir for lite. Noen som har innspill, evt bilder av tips? På forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #2 Del Skrevet 8. mai 2020 Jeg trenger også tips, er alene, men min synd i livet er skokjøp så jeg trenger tips for oppbevaring av sko tilsvarende for familie på minst 5.. Anonymkode: 58c48...925 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EEØm Skrevet 8. mai 2020 #3 Del Skrevet 8. mai 2020 Vi er familie på fem og har bare en vanlig skohylle med plass til ca 10 par. Vi har kort vei ned til kjelleren der vi har en skohylle til, et brett til støvler og sånn, og tre trådkurver som brukes til de skoene som ikke er i sesong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #4 Del Skrevet 8. mai 2020 Familie på 4, her. Vi har to store skoskap i gangen. De største Hemnes skapene fra Ikea som vi har freset litt opp med nye håndtak... Anonymkode: b5a21...f0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #5 Del Skrevet 8. mai 2020 Har flere av disse. https://www.ikea.com/no/no/p/grejig-skohylle-40329868/ Anonymkode: bfcf2...102 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 8. mai 2020 #6 Del Skrevet 8. mai 2020 Har skoskap, dette: https://www.ikea.com/no/no/p/hemnes-skoskap-med-2-rom-hvit-20169559/ Pluss en vanlig skohylle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #7 Del Skrevet 9. mai 2020 Vi har et dypt skap i gangen, har satt opp to skohyller der og får plass til mange par. Anonymkode: 8a3f6...5db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #8 Del Skrevet 9. mai 2020 Vi er familie på fem og har en skohylle med fem «etasjer» i gangen. Anonymkode: c2017...3c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 9. mai 2020 #9 Del Skrevet 9. mai 2020 På 8.5.2020 den 13.35, AnonymBruker skrev: Har flere av disse. https://www.ikea.com/no/no/p/grejig-skohylle-40329868/ Anonymkode: bfcf2...102 Digg å få grus og dritt fra skoene over ned i egne sko da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #10 Del Skrevet 9. mai 2020 3 timer siden, jabx skrev: Digg å få grus og dritt fra skoene over ned i egne sko da. Hmm sant nok men folk flest har jo dørmatte? Anonymkode: 77a9f...dc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå