AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #1 Skrevet 8. mai 2020 Er det flere som opplever delt omsorg uhorvelig belastende? Jeg har en eksmann som er utrolig vanskelig, han er ikke interessert i kommunikasjon vedr. barna, og ingen beskjeder blir videreformidlet fra hans uker. Han sier han skal følge opp eks. tannlege, legetimer, ppt - men han avlyser - slik at jeg må ordne det. Ferie bestemmer han - uten å snakke med meg. Det er bare bestemt. Ofte tar han bare 1 uke med dem i sommerferien, og jeg må ordne resten (jeg jobber turnus på sykehus). Jeg orker ikke mer krangel og surmuling. Han er ikke villig til å ha barna mindre, men barna liker seg best her (pga hans kranglete - dels militære oppførsel). Hva ville dere gjort? Fam.kontoret hjelper ikke - det ender i krangel der også, dvs. lite konstruktivt.. Anonymkode: 65d86...e78
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #2 Skrevet 8. mai 2020 Huff. er gift med en som har delt omsorg. Vært delt i 11 år, så det har jo gått seg til på et vis:) Men misunner virkelig ingen delt bosted! Jeg tror jeg hadde slitt veldig med å være borte fra barna så lenge. Men har trua på at det ordner seg til slutt. For noen er lite kontakt den beste medisin for forholdet. Bare pass på å ha alt skriflig avtalt, så ikke det oppstår så mye unødvendig støy. Anonymkode: 9283c...ef7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå