Gå til innhold

passer denne til 17. mai?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ja, veldig fin. 

Skrevet

Ja, jeg synes den passer til 17. mai. 

Den var fin!

AnonymBruker
Skrevet

Nei, den er for kort.

Anonymkode: be7e6...9a0

• Liker 7
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, den er for kort.

For noe tull.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes også den er litt kort, men går kanskje hvis du ikke er så høy. 

Anonymkode: 1f177...38b

• Liker 1
Skrevet

Fin, (-men muligens i korteste laget for 17. Mai.)

-Men fin kjole.

Jeg er "ikke expert" -og en gammal gubbe...

a.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes man bør gå for noe mer klassisk og knelangt(eventuelt litt over) på nasjonaldagen. Fin kjole men jeg tenker denne er super i syden. 

Anonymkode: 05987...2ad

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, den er for kort.

Enig med deg, men ellers var fasongen og fargen fin. Hadde den gått under knærne, syns jeg den hadde vært bedre egnet. Men om Ts liker den, bryr hun seg neppe om hva vi mener.

Selv syns jeg sånne kjoler hører hjemme på soverommet sammen med mannen. Men ser jo på utvalget i klesbutikkene, at moteindustrien ikke er enig i det.

Anonymkode: d6d21...78f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Om den er for kort kommer ann på lengden til den som kjøper. Jeg er relativt kort så når jeg kjøper korte kjoler som er vist på modellene går de meg oftest til kneet. 

Anonymkode: 2d9b9...611

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes den var kjempefin! Men gidder du å pynte deg så mye i år? Jeg skal gå i trenings/turklær 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, solmåneogstjerner skrev:

Jeg synes den var kjempefin! Men gidder du å pynte deg så mye i år? Jeg skal gå i trenings/turklær 😊

Det spørs vel helt på hva man skal? Skal hun feire med venner/familie, så er det jo normalt å pynte seg litt. Turklær hører ikke hjemme på 17. mai ass 😅

Anonymkode: 2b2dd...752

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det spørs vel helt på hva man skal? Skal hun feire med venner/familie, så er det jo normalt å pynte seg litt. Turklær hører ikke hjemme på 17. mai ass 😅

Anonymkode: 2b2dd...752

Joda. Jeg skal benytte dagen på tur! Det har jeg lengtet etter i femten år, endelig kan jeg 😊 håper det blir fint vær, men på tur skal jeg uansett, selv om det blir med regntøy 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den syntes jeg var kjempefin! Kunne gått med den selv, har også liknende kjoler.

Og nei, den er da ikke for kort? Sånt går jeg med både til hverdags og fest, og det var jeg gjort hele mitt 40 år gamle liv😊

Anonymkode: fa8e8...1f3

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg synes at slike dager som 

• bryllup
  • konfirmasjon
  • 17. mai
  • julaften

er litt mer formelle anledninger der en pynter seg noe mer formelt. I disse anledningene er det vanlig med bunad - det sier litt om det formelle aspektet. Selv om dette er en flott kjole, synes jeg av nevnte grunn at den er for kort for 17. mai. Hadde den rukket til knærne hadde jeg synes den var perfekt. Denne kjolens skjørtelengden passer bedre til en mer uformell anledning eller vennefest.

Men dette er min mening - du må selv bestemme hva du synes. Det er vel en grunn for at du spør, det kan jo tenkes at du egentlig skjønner at den kanskje er litt kort?

AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som en vanlgg hverdagsskjole, men helt greit fin nok for 17 mai :)

Anonymkode: 821bd...4fc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid syntes at følgende gamle "moteregel" er grei: når man pynter seg på dagtid, skal kjolen være tilnærmet knelang, mens på kvelden kan man ha på seg noe mer kort og eller utringet. 

Jeg følger den samme regelen for sminke. På dagtid og i sterkt lys vil jeg helst være naturlig og klassisk sminket, mens på kvelden kjører jeg gjerne sotete øyne, glitter og glam. 

Man må rett og slett tenke ulike anledninger når man kler seg. 17. mai-brunsj og cocktails på kvelden er to ulike anledninger som krever ulik styling. På 17. mai dagtid ville jeg f.eks. gått for et blyantskjørt og bluse, eller en kul buksedress.

Anonymkode: 28e1a...542

Skrevet

Tenker høyt. Kommer an på hva du skal ha til. Har valgt olajakke, du kan velge noe annet også. Bare slik at vi ser på kjolen med samme tanker...

Tror neppe dette er så norsk stil, boots.

dcf33a08409b4853b69ccec99187d92d.jpg

Dette er liksom lørdag på dagtid eller noe

8ac5243f05c61eb900137cc67d74b8a9.jpg

Her begynner det å ligne på noe, ville heller valgt hudfargede sko her...

0d75d4c18753c7474e9f91c9d01a3f37.jpg

Er det slik du mener?

• Liker 1
Skrevet

Lår er veldig seksuelle på KG så man skal til enhver anledning gå med noe som helst dekker knærne. Og er du over 30, bare glem det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...