AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #21 Skrevet 10. mai 2020 Kan bruke dem om de skal stekes og brukes i en rett ,eller i fiskesuppe. Helt greie Anonymkode: 581a8...6f5
Brunhilde Skrevet 12. mai 2020 #22 Skrevet 12. mai 2020 Det smaker ikke vondt, men ferske reker er veldig mye bedre. Jeg bruker reker på boks hvis jeg skal ha reker i en hvit saus eller en fiskesuppe til "hverdags". Skal jeg har gjester kjøper jeg ferske reker og piller selv. Det smaker skikkelig sjø.
j23 Skrevet 13. mai 2020 #23 Skrevet 13. mai 2020 Ferske reker er jo litt mer faste og ferske (naturlig nok!), men synes reker i lake er helt ok! Enklere å kjøpe om du har lyst på pålegg, godt med sitron og majones på, slipper å ha ferske/frosne reker som må pilles selv om man bare vil ha ei skive feks 😊 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #24 Skrevet 15. mai 2020 Eneste som går an å spise, er fiskemannen sine håndpillede. Dog må de skylles lenge for å li kvitt den verste lake-smaken, og dynkes i majones, men da er man iallefall i nærheten av ferske/frosne om man skal ha de til loff. Skal de allikevel skjules i noe annet, er det vel ett fett, tenker jeg? Anonymkode: 94808...d05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå