Gjest Gjesta Skrevet 25. juni 2005 #1 Skrevet 25. juni 2005 Etter å ha lest en del tråder om parfyme her inne - om hvilke man liker, hvilke man hater, hvor og hvor mye man sprayer seg, hvor ofte man kjøper osv osv, så lurer jeg nå på hvor mange parfymer folk har. Jeg er av dem som aldri finner "favorittparfymen". Jeg har riktignok hatt mange favoritter, men det varer ikke så lenge... Akkurat for øyeblikket har jeg 15 ulike dufter i skapet mitt...Kommer aldri i verden til å få brukt opp noen av de... Gucci Edp II LB Aqua di Roma Lacoste Touch of pink Hugo Boss Deep Red Davidoff Cool Water Naomi Campbell Lancome Poeme LB Emotion Giorgio Beverly Hills LB Laura Saga Baya Issey Miyake L'eau D'issey Jackpot Lancome Miracle S. Dali, grønn munn/nese Hva gjør man med parfymer man har til overs? Kaster de? :klø: Kan de forresten bli for gamle - tape seg? K
Gjest Gjesta Skrevet 25. juni 2005 #2 Skrevet 25. juni 2005 Jeg har 30-35 stk, blir fort lei og har få favoritter.
Milly:) Skrevet 25. juni 2005 #3 Skrevet 25. juni 2005 Jeg har samme problem som deg, Kverula, finner aldri den ene favoritten jeg aldri blir lei av Men jeg leter fremdeles Her er mine: Escada Rockin' Rio Escada Sentiment (bare en miniflaske jeg fikk gratis) Laura CK Eternity Laila Tommy Girl Tommy Girl summer Tony & Tina Burberry Week End Versace - den røde, store flasken (husker ikke hva den heter) Og jeg har hatt uendelig mange flere... jeg gir dem bort etterhvert som jeg finner ut at jeg aldri kommer til å bruke dem igjen. Parfymer taper seg når de blir gamle ja, oppbevar dem i kjøleskapet så holder de seg lengre.
Gjest Gjesta Skrevet 25. juni 2005 #4 Skrevet 25. juni 2005 Parfymer taper seg når de blir gamle ja, oppbevar dem i kjøleskapet så holder de seg lengre. Da hadde mannen blitt blid, ser du - han syns flaskene tar altfor mye plass på det microskopiske badet vårt - skulle likt å høre han om han fant alle de 15 i kjøleskapet! Men du har rett, de skulle nok stått kjølig ja... Glemte forresten å nevne alle de ørten småflaskene jeg har liggende - sånne som man kjøper i tax-free'n. Kjøper alltid en sånn samling jeg da, for å prøve nye parfymer. Det ender jo aldri opp med at jeg faktisk finner en som jeg kjøper en større utgave av...
Milly:) Skrevet 25. juni 2005 #5 Skrevet 25. juni 2005 Hvis du har en kjølig bod eller noe fungerer vel det også... Forresten - forsøk byttebørsen hvis du vil bli kvitt parfymene dine...?
Gjest gjest1 Skrevet 25. juni 2005 #6 Skrevet 25. juni 2005 Jeg er så vanvittig kresen på parfymer, så jeg har bare to for tiden. Har vel snust meg gjennom det meste som finnes og endt opp med Lolita Lempicka og Gucci edp II. Jeg HADDE en favoritt (Armani Mania, den med frostet glass og sort kork) men den er dessverre gått ut...
Arkana Skrevet 25. juni 2005 #7 Skrevet 25. juni 2005 Et sted mellom 20 og 30, men bruker bare 2-3 av dem.
Anglofil Skrevet 25. juni 2005 #8 Skrevet 25. juni 2005 Jeg har; Cool Water - Davidoff Tommy Girl - Tommy Hilfiger Mvh Yvonne
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2005 #9 Skrevet 25. juni 2005 Jeg har disse, men det er sjelden jeg bruker de fleste av dem: Escada - Rockin' Rio Dior - Addict Hugo Boss - Intense Hugo Boss - Woman Dior - J'Adore Lancome - Miracle Summer Calvin Klein - Truth Ming Shu (vet ikke helt hva den heter) Dior - Dolce Vita og så en av parfymene formet som en kvinnekropp.
Søtpotita Skrevet 25. juni 2005 #11 Skrevet 25. juni 2005 Lacoste (rosa) Ralph Lauren (den blå) Issey Miyake (hmm litt usikker på om det er rett skrive) Mange små Dior parfymar (i love dior, chris...) Jadore Salvador Dali (Daliflor) hmm trur det var alle...men det kan henda det er fleire..
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2005 #12 Skrevet 25. juni 2005 Har rundt 20... Er varmt her, så orker ikke å skrive hvilke, men jeg bruker bare en eller to av de. Resten har jeg ikke hjrte til å hive, for det er sånne dyre jævlar som jeg får pappa til å kjøpe. Man kaster jo ikke penger? :o
Gjest Vinga Skrevet 25. juni 2005 #13 Skrevet 25. juni 2005 Jeg har for øyeblikket sju parfymer. Cerruti-1881 Cacharel- Noa J-Lo- Still Escada- Rockin` Rio Ralph Lauren- Ralph DKNY- Women Stila- Jade Blossom Skal kjøpe meg ny parfyme i sommerferien, en som er min ultimate favoritt (bestemt etter prøvesniff på Cubus): J-Lo Miami Glow. Den er helt fantastisk. MIN duft. Endelig fant jeg den!
Gjest gjest1 Skrevet 25. juni 2005 #14 Skrevet 25. juni 2005 Parfymer er det eneste av velvære-produkter som jeg synes er gørrkjedelig å kjøpe. Skikkelig stress å finne parfyme! For tiden bruker jeg mest Jadore fra Dior, men har også Noa og en fra Hugo Boss liggende. Hva man gjør med parfymer som ikke brukes? Vel, jeg har helt ut en parfyme i vasken (for så å resirkulere flasken). Det anbefales egentlig ikke. Hele leiligheten stinket i flere dager
Rosenrød Skrevet 25. juni 2005 #15 Skrevet 25. juni 2005 Jeg har, og bruker: Angel Innocent Burberry Touch Jackpot Gucci Envy Me DKNY Be Delicious Jaipur fra Boucheron Truth fra Calvin Klein Versace Time for Pleasure
Gjest Darcy Skrevet 25. juni 2005 #16 Skrevet 25. juni 2005 Burberry- London Exclamation Hugo Boss- Deep Red Salvador Dalì- Dalissime Elizabeth Arden- 5th Avenue Tommy Hilfiger- Tommy Girl
birgitte242 Skrevet 26. juni 2005 #17 Skrevet 26. juni 2005 Hva gjør man med parfymer man har til overs? Kaster de? :klø: Kan de forresten bli for gamle - tape seg? Man gir de selvsagt bort til en venninne! De fleste småjenter blir overlykkelige over å få "ordntli" parfyme, så har du noen av dem rundt deg så er det også en måte å bli kvitt dem på. Parfyme har som nevnt tidligere i denne tråden begrenset holdbarhet. Selv om samleren i meg ønsker å beholde alle parfymer jeg kjøper (men kanskje aldri bruker) så synes jeg det er bedre at andre kan få glede av dem. Jeg har 5 favoritter nå som jeg veksler på å bruke etter humør og anledninger: Omnia - Bvlgari Truth - Calvin Klein Lolita Lempica Gucci II Intuition - Estee Lauder
birgitte242 Skrevet 26. juni 2005 #18 Skrevet 26. juni 2005 Ooops dobbelpost! Det var ikke min feil - det var forumspøkelset!
Miss Marple Skrevet 26. juni 2005 #19 Skrevet 26. juni 2005 Jeg pleier vanligvis bare ha en eller to parfymer som jeg bruker opp. for så å kjøpe ny. Ettersom jeg har reist litt det siste året har det resultert i at jeg for øyeblikket har litt flere: Isssey Miyake (favoritt!) DKNY Burberry (litt i sterkeste laget for meg) Red Door Revealed Romance (RL)
Gjest gjest1 Skrevet 26. juni 2005 #20 Skrevet 26. juni 2005 Omnia - Bvlgari Truth - Calvin Klein Lolita Lempica Gucci II Intuition - Estee Lauder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå