Gå til innhold

Trenger å varme opp et WC-rom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et WC-rom jeg har lyst å gjøre litt penere, hovedsaklig med å legge nytt gulv og male 50% av veggene. Innredning, dusjkabinett osv. er egentlig ganske fint fra før av.

Men det som plager meg er en grelle stygg varmelampe som henger på veggen, oppunder taket. Alà denne typen her bare at den jeg har er mye fælere og sannsynligvis fra 80-tallet. https://asset1-327a.kxcdn.com/w406926/DataImage.ashx/10555033/500/269

Ønsker meg noe mer moderne og stilrent, men vet ikke hva som finnes på markedet. Varme i gulvet er dessverre uaktuelt. Så da gjenstår det vel kun varme på vegg. Det er lite plass igjen på nedre halvdel av veggene ettersom rommet er ganske fullt med alt som må være der (toalett, dusj, innredning, dør) så jeg skjønner at tidligere husheier har hatt denne varmelampen som står.

Så tar gjerne tips til om det finnes noen alternativer til oppvarming. Og/eller alternativ til varmelampe som kan stå oppunder taket der da, men som er mye mer stilren og enkel.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor uaktuelt med gulvvarme? 

Anonymkode: a6822...f59

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor uaktuelt med gulvvarme? 

Anonymkode: a6822...f59

Fordi jeg kan ingenting om det, og det blir for dyrt med elektriker. Vil bare gjøre rommet litt estetisk penere.

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal se nærmere på den ja. Penere enn den jeg har nå iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...