Gå til innhold

Hva er greia med at flyvertinner flasher yrket sitt overalt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er i og for seg flott av at man er stolt av yrket sitt, men jeg finner det litt pussig at flyvertinner/cabin crew er så opptatt av å legge ut masse bilder av seg selv i uniform. Hadde man vært kirurg eller astronaut med en lang og tung utdannelse, hadde jeg hatt mer forståelse for at man er stolt. Men flyvertinne? Det er verken en lang utdannelse eller vanskelig å komme inn på. Litt komisk, synes jeg.

Lurer også på hvorfor så mange av dem bruker så ekstremt mye sminke. Forstår heller ikke at det er lov, andre som jobber med mat har strenge regler på slikt. (Ja, jeg VET de ikke tilbereder maten, men de serverer den.)

Anonymkode: 160fd...cec

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ett yrke med uniform og hos oss er det mange som legger ut bilder i uniform på sosiale medier. Jeg tror rett og slett at det er pga at vi tilbringer mye tid i de. Derfor blir det en naturlig del av hverdagen vår

Anonymkode: 54255...6fb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er feil med å være stolt av jobben sin🤔

Anonymkode: 76d07...664

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er komisk at leger alltid skal skape så mye oppstyr om at de er leger. 

Anonymkode: 96407...454

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner alt fra rørleggere i grøfta til piloter, alle legger stolt ut bilder fra arbeidet sitt. Hvor lang utdannelse de har er da vitterlig irrelevant, det som teller er at de kry av arbeidet sitt og vil gjerne vise det til de som har lyst til å kikke på profilene deres. Synes det er totalt innafor, og det er langt verre ting å peke på, på SoMe.

Anonymkode: 88468...2f6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 8.5.2020 den 9.18, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er komisk at leger alltid skal skape så mye oppstyr om at de er leger. 

Anonymkode: 96407...454

Det er ikke leger selv som skaper oppstyr, det er alle andre.

Anonymkode: 3db4a...65a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...