Gå til innhold

Hvilke temaer diskuterer du her på Kvinneguiden?

Anbefalte innlegg

Gjest Saul
Skrevet

Diskuterer du kun enkelte temaer, eller litt av alt? Alle har vel noe som man finner totalt uinteressant, men noen er veldig smale i interessefeltet.

Har lagt merke til at enkelte har diskutert f eks. bloggere eller barnevern i årevis. Andre bytter jobb og bolig oftere enn disse bytter tema de diskuterer.

Jeg leser mye mer enn jeg svarer, men jeg leser egentlig rundt om på hele forumet.

Er det vanlig å diskutere ulike temaer, eller er det like vanlig at en bruker kun er opptatt av ett tema?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel litt av alt, vil jeg tro. Jeg er ofte i Rampelys-, Barn og familie-, Generell debatt- og Koronaforumet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sjekker først Siste innlegg, så tar jeg runden innom Hus og hage, Mat og drikke, Tv og film, Forbruker, jus og økonomi. Det hender jeg er innom andre tema, men jeg er et vanedyr.

Anonymkode: 5abe0...1e6

Skrevet

Jeg er ofte aktiv i tråder som inneholder psykisk helse på en eller annen måte. 

AnonymBruker
Skrevet

Sjekker alltid fremsiden, det har vært tråder og tema der jeg har svart i uten at jeg har hatt den minste peiling på hvilken kategori det har vært i, og så har jeg sett at det er en av kategoriene jeg kanskje aldri oppsøker bevist. Så jeg er egentlig ganske gla i den forsiden...

Så begynner jeg å oppsøke kategorier; samliv, og venner, mat, kropp og helse, generelt debatt, korona, seksual forumet, hus og hjem, TV og film, litteratur og musikk.. Det er noen forum jeg så og si aldri er innom som språk forumet og sosial snikk snakk og rampelys. Rampelys er det bare en stor heksejakt og jeg orker ikke å finne forklaringen på hvorfor mennesker følger/leser/ er opptatt av de menneskene en mest ønsker å rakke ned på, finne feil ved.

Jeg har også mine favoritt temaer som kan gå igjen i flere kategorier og bidrar da mest i de, men sånt som f.eks hus og hage bidrar jeg sjeldent men jeg synes det er fint å følge med

Tror jeg er litt over alt sånn ca😄 selv synes jeg kanskje det er litt rart med de mennene som bare er i seksual forumet, men hey; whatever floats your boat..

Anonymkode: 4c54b...777

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...