AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #1 Skrevet 7. mai 2020 Foreldre truer med at de skal gå til psykolog fordi jeg ikke «kommer meg videre i livet»». Og at de trenger det for sin del osv.Det er langt fra trussel,de gjør stort sett det de forteller de skal gjøre,uansett om man er uenig og ber de ikke gjøre det. De har ringt fastlegen min «mot min vilje»,gått på andre møter uten mitt samtykke. Det er bare noen av tingene. De mener det er tøff kjærlighet og de ønsker det beste for barnet sitt. Som er langt fra barn lenger og var langt over myndighetsalder når disse tingene ble gjort. Har sagt fra til de at jeg ikke ønsker innblanding på noe vis,men det blir ikke hørt. Jeg blir oppgitt og frustrert. Det er aldri en unnskyldning i etterkant for at de kanskje gikk for langt,ikke burde ha blandet seg osv. Jeg orker ikke mer av at de skal holde på slik. Anonymkode: abfef...7c5
Sunnys Skrevet 7. mai 2020 #3 Skrevet 7. mai 2020 Hva er det du gjør som de er bekymret for? Selv om du er passert 18 år er du fremdeles en ungdom. Kan tenkes at de ikke vil at du skal seile din egen sjø hvis de ser at du har problemer. De vil hjelpe deg 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #4 Skrevet 7. mai 2020 Vanskelig å gi deg noe godt svar med så lite opplysninger. Men, det virker som om foreldrene dine bryr seg og prøver å hjelpe deg med det du strever med. Er du kanskje rusmisbruker siden de tar kontakt med legen din? Anonymkode: 0791a...b23
Matas Skrevet 7. mai 2020 #5 Skrevet 7. mai 2020 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Mvh Matas, moderator
Anbefalte innlegg