AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #1 Skrevet 7. mai 2020 Jeg er nå 4+6 uker på vei. Jeg har testet helt klart tydelig gravid med CB dine digitale og ikke digitale tester. På babyplan sine får jeg fortsatt knapt en svært svak strek. Streken har ikke blitt sterke den siste uka. Dette gjelder på både tidligtester og tester som kan tas på ikm. er det vanlig at disse teststrekene ikke blir like tydelige som kontrollstreken?😳 Anonymkode: ab3f9...f02
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #2 Skrevet 8. mai 2020 Jeg testet med babyplan sine tidlig tester, de ble godt tydelige for å si det sånn. Teststreken ble sterkere enn kontrollstreken hos meg hvertfall. Anonymkode: 2181b...80b
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #3 Skrevet 8. mai 2020 Jeg er skeptisk til de testene etter å ha fått «falsk positive», helt tydelige rosa streker men ganske smale. Ellers får jeg ALLTID skyggestreker på de tidligtestene. Anonymkode: 584ce...080
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #4 Skrevet 8. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er skeptisk til de testene etter å ha fått «falsk positive», helt tydelige rosa streker men ganske smale. Ellers får jeg ALLTID skyggestreker på de tidligtestene. Anonymkode: 584ce...080 Jeg har litt de samme erfaringene som deg... Så kjenner at jeg er skikkelig skuffet over de, greit nok at de er billige,men de trenger jo ikke være så utydelige. Kjenner at jeg ikke hadde klart å stole på de i forbindelse med positiv test... Anonymkode: ab3f9...f02
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #5 Skrevet 8. mai 2020 Jeg har bare prøvd en prøveperiode med de testene, men de fungerte bra hos meg. Klar økning da alt var bra (fram til 5+0), og klar svekking i farge da det dessverre gikk galt... Fikk så vidt farge dagen etter IKM. Så jeg produserer nok hcg seint. Anonymkode: 8c30a...685
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå