Gjest gjest1 Skrevet 25. juni 2005 #1 Skrevet 25. juni 2005 SNERR! Mars Volta er syke og har avlyst for onsdag 6 juli og jeg gidder vel ikke se snoop dogg! Er det mulig å kvitte seg med disse billettene og få penger for eller må jeg nødt til å se denne mannen røyke pot på scenen mens bigg-ass damer gnikker ræva i trynet på han? Skuff :evil:
Shoegal Skrevet 25. juni 2005 #2 Skrevet 25. juni 2005 innbiller meg at det er utsolgt denne dagen, slik at det kanskje er sjanse for at du kan få solgt billettene? hvis ikke er vel pot-røyking og rævgnikking eneste alternativ....
Gjest Gjesta Skrevet 25. juni 2005 #3 Skrevet 25. juni 2005 Du kan jo sette en annonse i avisen også?
Gjest 1111 Skrevet 25. juni 2005 #4 Skrevet 25. juni 2005 Folk er nok interessert hvis du prøver å få solgt dem, gjennom avisen f.eks. Eller du kan prøve deg på www.finn.no :-)
Gjest gjest1 Skrevet 26. juni 2005 #5 Skrevet 26. juni 2005 Vi får kanskje solgt de både meg og nissen :D Til en annen nise som skal på roskilde så vi får ikke vite før han kommer hjem igjen, for jeg orker ikke yoyoyo men skal se han sikkert hvis ikke de blir solgt, han er jo KJENDIS Hakke sett andre enn svenno jeg! Og idol ali!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå